help alsjeblieft!!!!!!!

Hoi meiden
ik heb heel veel witte spul in me onderbeok en er staat op google dat ik zwager kan zijn maar ik heb nog geen skes gehad maar ik heb gezwommen en er staat oom op gopogle dat je zwanger daar aan kan worden omg HELP IK BEN ZOOOOOO BANG IMG PLZZZZ!!!1

IK MOE NOG ONGESTLD WORDEN EN IK HEB BUIKPIJN ONDER EN DIARREEE EN IK MOET HEEL VEEL PLASSEN HEPPP

Moet ik dit geloven? Je kan niet zwanger zijn als je geen seks hebt gehad.

Ik las het allemaal of google maar wat kan het dan zijn? plz en ik moet nog ongesteld worden deze maand IDKKK PLZ HELP

Haal adem. Je kan niet zwanger zijn.

Je bent niet xwanfger

Het zou wel heel toevallig zijn als je de tweede Heilige Maagd Maria bent en zwanger zou zijn zonder dat er ook maar sperma bij je in de buurt is gekomen.

Dus nee, natuurlijk ben je niet zwanger :’)

Schat, je kan NIET zwanger worden van zwemmen! Hoe moet dat zaadje in hemelsnaam bij je baarmoeder komen? Dus stop met zelfdokteren, je kan NIET zwanger zijn!

Stom internet :hammer: :hammer: :hammer:

:grinning_face_with_smiling_eyes: Maargoed, je kan inderdaad echt niet zwanger zijn.

Het is gewoon afscheiding.

Wow hahaha! Niet bang zijn!

1. Je kunt 100000000% niet zwanger zijn, want ik ga er vanuit dat je nooit in aarnaking bent gekomen met het mannelijk geslachtsdeel.
    Ik zeg het maar gewoon.
  2. Elke vrouw die gezond is heeft afscheiding, en ja, toevallig is die kleur wit. Vraagje: ben je al ongesteld? Meestal heb je witte afscheiding vlak voor je ongesteld gaat worden! Maar wees echt niet bang! Het is supergezond en het hoort bij elke vrouw.

is dit een troll of?

joh :stuck_out_tongue: ^

Ik vraag me af waar het in google staat dat je van zwemmen zwanger kan zijn.

:’)
Ik zie het al voor me. Je zwemt een paar baantjes en BAM! bolle buik.

Of meer zoiets als een briefje aan het zwembad hangen ‘Omdat er gisteren een Mannelijke kampioenschap was, wordt de zwembad vandaag gesloten om alles grondig schoon te maken om eventuele voortplanting te voorkomen. ONs excuses voor het ongemak!’

Like really? :’)

omg wauw, je bent zeker weten zwanger, kan niet anders… En een fijne dag nog he :wink:

Je hebt mijn dag iets beter gemaakt met die opmerking haha

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: