Ik heb net op internet zitten kijken voor uitbreiding downloaden voor de sims 3 en een paar gedownload.
Heb er heelal geen verstand van, beetje dom natuurlijk …
Maar goed nu heb ik op internet, vooral op girlscene allemaal seksreclames in beeld.
Echt 4 in een venster en allemaal rare pop-ups.
Ik heb volgens mij niet eens een virus scanner, iemand tips waar ik die gratis en goed kan downloaden voor mac?
En hoe ik alsjeblieft deze dingen kan weghalen
Adblock downloaden, en misschien wat spy/malware (?) verwijderen van je computer
Waar zou ik adblocker veilig kunnen downloaden ?
Sorry, maar wat is spyware?
Ik heb chrome, adblock is gewoon een deeltje van chrome, is dus gewoon goed zegmaar antivirus loos.
Hier kan je adblock downloaden.
Malware (en dan voornamelijk adware in jouw geval denk ik) zijn volgens mij programma’s die ongewild op jouw computer worden geïnstalleerd en zorgen voor vervelende reclame’s. Volgens mij (weet ik niet zeker) helpt adblock daar niet tegen en moet je die programma’s zelf van je computer verwijderen.
Je kan ook bij extensies van je browser kijken of daar toevallig een of andere extensie zonder jouw weten staat geïnstalleerd, en die kan je dan deïnstalleren. Als je daarna nog steeds last hebt van dat soort dingen moet je misschien je browser herinstalleren.
Ik weet trouwens niet helemaal zeker of dit allemaal werkt hoor haha, dit is voornamelijk uit eigen ervaring.