help ! afvallen

Hey meiden.
Ik zit met een probleem. Ik heb een buikje, niet zo groot maar toch. Ik wil er super graag van af maar ik weet niet hoe. Ik turn 6 uur in de week en daarnaast heb ik ook 2 uur gym op school en thuis doe ik soms wat kracht en lenigheid. Het sporten gaat dus wel maar het eten. Ik kan gewoon niet stoppen met lekkere dingen te eten. Als ik zin heb ik chocola kan ik er geen nee tegen zeggen. En ik blijf door eten. Ook als ik misselijk ben. Ja ik weet het super raar. Maar ik hoop heel erg dat iemand eeet wat ik moet doen.

Was jij niet die meid die graag ondergewicht wou?
14 kilo, 170 lang weegt nu 54 kilo wilt graag 50 kilo wegen?

Je sport genoeg, ga vooral niet afvallen maar eet gewoon gezond. Iedere vrouw heeft een laagje vet op haar buik. Dat is normaal. Verder zou je kunnen planken om je core te trainen.

Verder zou ik met jou gewicht en leeftijd je niet bezig houden met afvallen.

Ik heb precies hetzelfde ! Ik drink nu alleen water en dat helpt wel heel goed. Alleen kan ik echt geen junkfood latenstaan of gezond eten, aangezien mijn omgeving dat ook niet doet :S
Dus blijf hier ook even lezen voor tips:)

@incognito ik heb dat niet gelezen. Sorry.

Maar ik kom ook steeds meer aan en ik wil dat voorkomen.

@ denna ik wil niet echt ondergewicht ik wil gewoon een strakke buik.

buikspieroefeningen.

ga niet bewust afvallen.

Klopt, het valt mee maar ik denk dat als ik volwassen ben ik wel dik ben. Ik kan er namelijk echt niet mee stoppen. Daar baal ik echt van.

Waarom wil je dan afvallen?

Als je mijn reactie op je vraag had gelezen in het gezond afvallen topic over spierkracht oefeningen om strakker te worden had je antwoord gehad en hoefde je geen nieuw topic aan te maken in het verkeerde subforum.
Hier: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/gezond-afvallen-samen-afvallen-4-lees-de-beginpagina-261611.63525.html
Is btw mijn antwoord waar je hopelijk wat aan hebt.

Bedankt sushi ! Daar ben ik mee bezig. Ik heb al een schema gemaakt met buikspieroefeningen. Ben er deze week mee begonnen en ik ben van plan het elke week 2 a 3 keer te doen.

Bedankt denna, ik heb het gelezen.