Help, afspreken of niet?

verwijderd/

Jongen → internet → Bos?
Geen goed plan, lijkt me.

Trouwens: “Zijn hart breken”
Sorry hoor, maar jullie kennen elkaar, lijkt me, niet echt goed.
Harten breken heb je wel wat meer liefde voor nodig denk ik.

Maar goed, ik zou het niet doen & zeker niet zonder je vriendinnen.

moeilijk, upje voor je…

Ja man vooral naar het bos gaan, de plek waar bijna niemand is, in je eentje met een jongen van internet. Als die jongen je echt leuk vindt, vind ik dat hij maar moet begrijpen dat je de eerste keren niet alleen wilt.

sorry ik bedoelde niet het bos:p.
zou niet slim zijn om na t bos te gaan
ik bedoelde de bioscoop. haha
typfoutje :flushed:

ik zou idd iets anders gaan doen dan het bos…
anders ga je iets met hem drinken in de stad?
en dan vraag je of je vriendin alleen mee wilt als jij hem gaat ophalen van het station, dat ze dan net doet alsof ze een reiziger is & jou dus niet kent… zodat als het straks toch een vreemde gozer blijkt te zijn, zij je kan helpen. En als ze denkt dat het allemaal wel goed zit, kan die vriendin gewoon naar huis gaan…
En het voordeel van iets drinken, is dat als hij toch heeel raar blijkt te zijn, je naar de wc kan gaan, je vriendin belt en vraagt of ze over 1 minuut kan terugbellen. En dan zeg je tegen die jongen; was mn moeder, dat er iets met mn zusje was en dat ik daarom nu snel naar huis moet om op mn broertje te passen. Ofzoooo. verzin iets creatiefs, dit was een voorbeeld xD
wat een verhaal… ik hoop dat je er wat aan hebt =p

Hoe komen de mensen hier erbij dat jullie naar het bos gaan … ? Ik zie toch echt BIOS staan, of ligt dat aan mij … ?
Een keer afspreken kan geen kwaad, ook al zijn je vriendinnen er niet bij, zolang het maar op een openbare plek is, die voor jou bekend is. Dus een bios, een drinkgelegenheid, weet ik wat. Zolang er maar andere mensen in de buurt zijn is er geen probleem :slightly_smiling_face:

Hmm ja, de bios is iets veiliger. Maar alsnog zou ik dan je ouders goed informeren waar je heen gaat enzo. En het liefst toch wachten tot er een vriendin meekan.