help!! advies..

Heb paar weken geleden een man leren kennen hartstikkw leuk dingen ondernemen etc ( v ia internet niet me ding)
Ik kom steeds meer over hem te weten hij gaf al zelf aan dat hij zijn ex had geslagen 1x…nu hoor ik van zijn kameraad dat hij haar zwaar mishandelde…nu gaven ze ook aan dat ik kwa karakter ook op haar lijk…
Nu begin ik zwaar te twijfelen moet ik door gaan…
Na al een mislukte relatie…ik merk ook dat zijn wil is wet en erg dominant is plus zijn humor is erg groff over vrouwen…

Wat vinden jullie? Gevoel volgen? En stoppen

Ja, nu kappen. Mijn exschoonzusje heeft hetzelfde gehad en is er veel dieper in terecht gekomen. Mishandeling, naaktfoto’s, bedreigingen.

Inderdaad nu stoppen, ernstige mishandeling is niet niks…
Er zal vast wel een man zijn die jou leuk vindt en niet zo met de handjes wappert.

Stoppen

Ja ik zou ook uitkijken. Kameraden spreken vast de waarheid dus ik zou een beetje oppassen voor hem (hij zegt het niet voor niks), vooral ook omdat je merkt dat hij erg dominant is.

Stoppen ermee…
Zoon waarschuwing mag je niet voorbij laten gaan! Je moet er echt naar luisteren.
ALs je eenmaal aan zoiets begint… nee niet doen!

Je geeft zelf al aan dat je twijfelt en je roept onze hulp in, je bent er dus niet zeker over.

Geen twijfel over mogelijk, kappen !

Ik ben überhaupt niet voor relaties die je via internet hebt leren kennen, want je weet nooit wat voor persoon zich achter een beeldscherm verschuilt.

Als een jongen eenmaal in het verkeerde circuit is beland, dan komt hij er niet meer uit en zodra jij zijn meisje bent en er ook van alles over te horen krijgt, dan weet jij ook al te veel en kom je er ook niet meer uit. Héél, héél, héél erg gevaarlijk. Vriendin van mij heeft deze situatie ook gehad en die heb ik er nog net op tijd voor weg kunnen halen. Heftige periode …

Met deze jongen heb jij geen toekomst. Stop. Onderschat het niet !

Super bedankt allemaal…jullie hebben gelijk …kappen je hoort zulke rare dingen
…bedankt

hey
ik ben op een jongen uit mijn oude klas ik ben al bijna een jaar op hem verliefd alleen weet ik niet hoe ik dat tegen hem moet vertellen.
heel vaak werd er aan mij gevraagd ben je op …?
en ook aan hem ben jij op joelle?
en ik zei toen nee en wat hij zei weet ik niet
we gaan allebij naar een andere school toe maar ik weet niet wat ik moet doen!!!
PLEAS HELP ME HIERMEE

xoxo :hugs:

Stoppen.

Ik zou het stoppen. Voor je het weet ben jij straks de pineut en dan is het waarschijnlijk moeilijk om van hem af te komen.

Stoppen. Mensen veranderen over het algemeen niet zomaar. Als je nu al waarschuwingssignalen krijgt is dat voldoende informatie om te weten dat het niet oké is.

Als ik jou was zou ik er mee stoppen!! Als het niet goed voelt en je voelt je niet veilig moet je het niet doen! Luister naar je gevoel ookal zegt je verstand dat hij miss wel heeel knap en aantrekkelijk is :slightly_smiling_face:

Dit inderdaad. Mensen veranderen niet zomaar. Er zijn nu al signalen dat er iets niet goed is dus gewoon afkappen en blokkeren / verwijderen.

Dat je hier nog over twijfelt…

Ik wou het goede doen…maar ben er al mee gestopt…altijd naar je gevoel luisteren