help a.u.b

Ik zit met een klein probleem met een jongen en ik hoop dat jullie me kunnen helpen, aangezien ik soms geweldige tips zie op dit forum. Ik zal het even kort uitleggen. Ik heb een aantal weken geleden op het schoolfeest met een hartstikke leuke jongen van school gezoend, naar mijn idee klikte het echt en na die tijd smsten we ook wel eens. Hierna hoorde ik dat het een player was en ook hier heb ik het met hem over gehad, hij zei dat het niet klopte wat ze zeiden. Alleen nu heeft hij geen les meer op school vanwege de examens, hij is nooit meer op msn én hij smst niet terug. Toch vind ik het een geweldige jongen en ik zou zo graag willen dat hij mijn vriendje werd. Hoe kan ik nu contact met hem leggen, of zou hij geen contact willen met mij (aangezien hij ook mijn smsjes niet beantwoord)? Ik zit er echt heel erg mee en weet niet meer wat ik eraan kan doen, ik vind hem gewoon zó leuk!

Ik kan je een ding zeggen, wat ik bij iedereen merk: de examenstress is weer mega groot. Waarschijnlijk is hij nu even heel erg hard bezig met blokken, aangezien de meeste jongens (iig die ik ken) altijd van het laatste moment zijn, met alles. Dus de dag voor het examen duiken ze pas de boeken in, slimmerds zijn het ook, haha. Dus op dit moment zou ik me over het niet beantwoorden van een smsje -of meerdere-en het niet online komen niet zo druk maken.
Als hij na de examenweek nogsteeds niet bereikbaar is, kan je om contact te leggen bij hem langsgaan (bijvoorbeeld naar een voetbaltraining of zoiets dergelijks toe). Dan merk je aan zijn reactie ook snel genoeg of hij jou zag als die “ene chick waar ik lekker mee gezoend heb” of als dat leuke meisje, met wie hij graag nogeens afspreekt.

Dus nog eventjes niet stressen, kijk het even aan.

Precies, aangezien hij nu examens heeft, heeft hij simpelweg gewoon even geen tijd, of staat zijn hoofd er niet naar.
Probeer daar een beetje begrip voor op te brengen, dus niet gaan bestoken met smsjes! Zometeen denkt hij nog dat je een stalker bent :stuck_out_tongue:
Stuur nog eens een smsje als hij klaar is.

maybe he’s just not that into you

Wacht gewoon af tot na de examens en stap naar hem toe!

Niet terugsmsen is een enorm slecht teken.
Zeg nu zelf: als jij verliefd bent op een jongen en hij zou je een smsje sturen, zou je toch onmiddellijk terugsturen?

Heee meiden, bedankt voor de reacties! Ik kan er echt wat mee, gisteren had ik hem wel een succes-smsje gestuurd die ik wel terug kreeg! Laat het nu maar even rusten en kijk het wel even aan na de examens. En misschien is hij inderdaad wel not into me. Maarja, dat kan hij dan toch ook duidelijk maken?:wink: Heel erg bedankt voor jullie reacties! =)

Ik zou even wachten tot na de examens, hij is waarschijnlijk druk nu
maar als hij erna nogsteeds zo doet: Let him go!
btw; ga hem niet spammen met smsjes, iets van succes fzo kan natuurlijk wel