help A.U.B.

ik mag van mijn ouders mijn benen en mijn okels niet scheren
ik weet ook niet waarom maar ik durf nu niks meer met korte mouwen aan ofzo. kunnen jullie mij please helpen!!!

ik heb dat gewoon niet eens gevraagd.
is er ook een reden waarom het niet mag?

Doe het stiekem?
Waarom mag je je niet scheren dan?

+ duidelijkere titel A.U.B.
& volgens mij zijn hier ook al wat topics over.

hoe oud ben je?

Ze is 13.
Heb je al goed met je ouders gesproken? Het is namelijk behoorlijk onhygiënisch dat je je niet mag scheren… Als je wel al met ze hebt gepraat, maar ze het echt verbieden zou ik het inderdaad ook gewoon stiekem doen.

Je oksels niet scheren, gadverdamme. Misschien moet je even met je ouders gaan praten over dat dat niet zo heel fris is etc. En anders zoals al gezegd is het stiekem doen?

waarom mag het niet?
ik kan hier nu wel zeggen doe het wel, maar als er een echt aanvaardbare reden voor is…

ik wou er al een keer over beginnen maar iedere keer zeggen ze van dat hebben we al besproken en het blijft nee
en ik heb het al stiekem gedaan maar werd betrapt

Maar waarom mag het niet dan?

Hoe kun je daarbij betrapt worden?
Ik doe dat altijd tijdens het douchen, dan loopt er toch niet iemand binnen?

gewoon stiekem doen bij het douchen (dan zit de deur neem ik aan op slot en kun je niet betrapt worden, mesjes verstoppen :slightly_smiling_face:).

En ze wennen er vanzelf aan…

Wtf… gewoon scheren meid. Het is jouw lichaam, het is niet zo dat je een piercing laten zetten zonder hun toestemming. Een bos haar onder je oksels is echt goor, en anders epileer je toch? xP

waarom mag dat dan niet? dat is toch raar?
maar ik heb het niet eens gevraagd ofzo. want zo iets kunnen ze mij toch niet verbieden.
als ik jou was zou ik het gewoon doen, ze accepteren het vanzelf wel. (:

Inderdaag, ik heb het ook nooit gevraagd, toen mijn ouders erachter kwamen vonden ze het helemaal niet erg…
Hoe oud ben je?

ik vind t ontsmaklijk en onvrouwelijk als je het niet scheert.
hallo JIJ moet zo over straat lopen hun niet. dus scheer t gewoon.

ennn… ik denk ook niet dat jou moeder met krullende okselhaar in dr bikini over het strand loopt!? :’)

Een meisje dat vroeger bij mij op school zat mocht ook niet haar oksels en benen scheren… Ze was trouwens al rond de 16 ofzo, of ouder.
Ze mocht zelfs geen bh van haar ouders dragen, omdat dat borstkanker kan veroorzaken/stimuleren.

omg dat is nou weer teeeeeeee

Of je moet een waxstrip kopen voor de gevoelige huid, daarmee onthaar ik mijn oksels ook altijd, en nee het doet niet eens zoveel pijn.