Help: 3 maanden zomervakantie!

Hooi,

Dit jaar heb ik door vroeg te beginnen met m’n stage 3 maanden zomervakantie.
Ik wil de vakantie niet voorbij laten gaan maar echt iets gaan doen. Ik weet helaas nu al dat ik niet bij m’n stage bedrijf kan werken maar heb wel een backup baantje. 3 maanden werken lijkt me niets dus ideeën voor de zomer zijn welkom!! (bijv. Surfvakantie, camping werken, safari)

Inspireer & help me :upside_down_face:

je kunt toch ook vaak bijv. in frankrijk op een nederlandse camping werken?

Ja inderaad, drie maanden in het buitenland op een camping werken! Een vriend is onlangs aangenomen bij Eurocamp, misschien kun je bij zoiets kijken.

Zoek een vakantie baantje!
Of ga met vrienden naar centerparcs of een pretpark.
Plan gewoon leuke uitjes .

Thanks voor de ideeën! Ik zet ze op mn lijstje :slightly_smiling_face:

Ik heb ook een lijstje voor de zomervakantie gemaakt haha :slightly_smiling_face:
Naar het strand gaan, zwemmen, zwembad, bioscoop(voor als het slecht weer is) Met een paar vriendinnen met de trein en dan ergens shoppen.
En weet je wat ook leuk is als je shopt , dan beide een andere kant op gaan en 5 kleine cadeautjes voor elkaar kopen haha. En dan natuurlijk weer ergens afspreken:P je k an ook gaan hardlopen (weet niet of je daar van houdt)
of een boek uitlezen waar je normaal geen tijd voor hebt, of tijdschriften.
En maskertjes opdoen haha.
Of een beautyavond houden of filmavond met vriendinnen.
Als je vlakbij een Center Parcs woont kun je daar ook lekker zwemmen ! :slightly_smiling_face:
En je kan veel gaan koken/bakken ofzo :stuck_out_tongue:

Of cocktails of milkshake maken Haha ik heb echt een hele lijst XD

En leuke fotos maken!

Er staan ook een hele boel DIY op girlscene!
Altijd leuk om te doen

Ik zou naar het buitenland gaan! En daar werken op een camping/hotel. Superleuke ervaring en je verdient er ook nog is geld mee!

Ja, dit dus!

Op een summercamp gaan werken in de US!

Krijg je daar ook voor betaald? (A)

Net zoals hierboven al gezegd werd, op een camping werken!
Ik ga aankomende zomer zelf ook animatiewerk doen in (hopelijk) het buitenland op een camping. Ik hoor pas in juni waar ik heen ga, en dit kan ook in Nederland zelf zijn.

Ik ga dit doen via Cirkel Vakanties. Als je omgaan met kinderen leuk vind en graag wilt zorgen voor een super vakantie voor andere mensen, is dit misschien ook wel wat voor je!

Taalreis in het buitenland.

op camping werke
andere taal leren
genieten van je rust
baan nemen

Dankje! Ga zo even op de site kijken :sunglasses:

of je gaat gewoon een instrument leren spelen, is ook ontzettend leuk voor daarna!

anyone else ideas?

Ga in het buitenland bij een hotel in het animatieteam!