Help: 3 dagen paintballen!

Hai!

Ik ga dus overmorgen voor drie dagen paintballen met zo’n organisatie, samen met nog twaalf vrienden van me. (en nog een heleboel onbekenden haha :grinning: ). Buiten mij gaat er nog een meisje mee, dus we zijn de enige meisjes; Ik heb dus nog nooit gepaintballt i[/i] en ik heb dus wat advice nodig…

Wat neem je zoal mee? beschermkledij enzo is inbegrepen, maar is het niet handig om dikke trui ofzo mee te nemen voor eronder (blauwe plekken…)? Of is dat enkel lastig? En qua ‘beauty’ (niet dat ik tonnen make-up draag ofzo) maar het is dus kamperen 's avonds en ik heb een heel uitgebreid ochtend en avond ritueel (qua cleening en crèmes enzo haha) en natuurlijk weet ik dat je niet de barbie moet uithangen daar maar wat is écht noodzakelijk om mee te nemen denken jullie?

qua sanitair zal er ook geen wastafel ofzo zijn, dus hoe los ik dát op? Verder heb ik er wel zin in, weet gewoon niet aan wat ik me moet verwachten… Iemand ervaring met Paintball?

thankyou…xx

Geen ervaring mee, beschouw dit maar als een upje voor jou ;p

ik heb ook niet echt een idee xD Misschien kun je aan dat andere meisje vragen wat zij meeneemt?

een dikke trui is niet handig, daar krijg je het warm van :stuck_out_tongue:
En verder, misschien iets van zakdoekjes om de verf van je gezicht te halen.

Paintballen is pijnlijk xO
Maar doe ook niet een te dikke trui aan.
Dat wordt te warm.

Ik heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me doodeng. En er zal toch wel een wastafel zijn, lijkt me? :’)

Paintballen doet echt pijn, en je krijgt er van die huge blauwe plekken van xD
maar oke eh… Vul 3 flessen ofzo met kraanwater en neem die mee(als daar geen kraan of sanitaire blokken zijn tenminste ??), dan kan je je gezicht daarmee schoonmaken. Verder gewoon de creme die je altijd opdoet, en misschien nog een tonic ofzo ? Neem idd ook een sweater/fleece mee, dan doet het toch al een béétje minder pijn.
Oke dus even samengevat wat je moet meenemen : Watjes, water, tonic, creme, dikkte trui.

da’s natuurlijk niet alles he, maar je weet vast wel wat je voor de rest moet meenemen(tandenborstel, ondergoed enzo :wink: )

haha ok dat van dat water is een goede tip!
en idd tonic…
verder nog iemand?

geen oorbellen in , die raak je kwijt had ik ook :stuck_out_tongue:
enn uuuh verder heb je een masker gewoon op… dus van je make up zie je wss toch niet heel veel.
oude schoenen aan doen, want je schoenen worde niet bedekt met een overall, de rest well.
paintball is bes wel leuk om te doen :grinning: ik ging eerst met me klass, was wel leuk! maar alleen ik kreeg dr een op me reet en die deed best pijn moet ik zeggen :stuck_out_tongue:

Ik zou al je make-up gewoon thuislaten, misschien een cremetje voor je huid (zodat hij niet uitdroogt ofzo) maar je zit de hele tijd in de modder te rollen waarschijnlijk en echt opvallen zal het niet XDD

Verder zou ik gewoon kleren voor het weer meenemen… en wat oude kleren om onder je bescherming te doen? Of is bescherming alles wat je nodig hebt?

(Ik heb zelf ook nog nooit gepaintballed ofzo, maar dit zou ik doen… echt vet gaaf zeg! kick some ass! XD)

Geen ervaring met paintball, ookal lijkt het me wel leuk

Up vr je :grinning: