help, 2bf's op dezelfde jongen..

het begon zo, ik ben op een klasgenoot… en dat vertelde ik naar mn vriendin M, dus zij zei dat tegen hem, en hij zei; ik vind haar ook leuk maar wil geenrelatie. dus ik maar denken en denkenover hem. daarna vertelde ik het tegen mn bf… zij zo; ow, haha. maybe is ie op iemand anders. dus ik helemaal stressen enzo. dus vroeg ik op msn aan hem; ebn je op iemand anders? zeg ff eerlyk. hy; nee tuurlyk niet. toen zei ik zo tegen mn bf; nee hij is niet op iemand anders. zy; ow oke. toen zei ze zo; ik moet jou wat vertellen, maar ik moet het face2face doen. ik zei; oke ik kan dan niet wachten… kwam ze zo aan; k kan het niet houden, ik ben ook op die jongen. en hij lacht maar telkens mij. &ik d8 echt; oh shit, wat nu? man, ik ben echt kei verliefd op hem. wat moetik doen? en een ander vriendin van me gaat ons regelen… ja zondag dan.
help? T_T :anguished:?

Hij wil geen relatie.
Wat is het probleem?

en een andere vriendin van me gaat ons regelen…

Uhm ik denk dat je meer kans maakt wanneer je het zelf regelt
Vergeet trouwens niet dat hij gezegd heeft geen relatie te willen

Je moet uiteindelijk toch kiezen,;
of voor de jongen.
of voor je bff.
voor wie kies je dan ?

ik zou de jongen vergeten, het is natuurlijk moeilijk. maar beter dan je bff verliezen.

En een ander vriendin van me gaat ons regelen.

Wat gaat ze regelen?
Jemig, ik snap nooit hoe je over zulke dingen echt nog kan denken over een antwoord. Als je beide een jongen leuk vindt, doe je het gewoon beide niet. Plus hij wíl geen eens een relatie, dus nog logischer.

hij wilt toch geen relatie, met jullie allebei niet. dus tja

het is hard maar hij wil geen relatie met jouw :frowning_face:
dus je hebt zo goed als geen kans meer
als hij je bff nog ziet zitten moet je het haar gunnen
mss ziet hij niks in haar maar dan weet zij dat zij meer betekent dan
een jongen voor jouw
en dan zal zij inzien dat vriendschap belangerijker is dan liefde soms :slightly_smiling_face:

hij wil je niet , dan is jammer maar het is altijd beter dan een BFF verliezen

gewoon allebei blijven dromen over die jongen en zn leuke punten enzo opnoemen, dan kan je dr samen van genieten haha. En dan niks met hem beginnen want dat wil hij toch niet.