Help, 13 dagen te vroeg ongesteld, innesteling!?

Hey, ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me er een beetje mee kunnen helpen.

Sinds 3 maanden heb ik een vriend en in november (18 november) ben ik voor het eerst met hem naar bed gegaan, dit was ook mijn eerste keer seks en het ergste wat maar kan gebeuren gebeurde ook, het condoom scheurde… de volgende dag heb ik de morning after pil gehaald en zo’n 18 uur na de seks ingenomen. Ik ben niet aan de pil. De 25ste werd ik gewoon ongesteld dus ik was opgelucht, de ongesteldheid hielt 5-6 dagen aan wat normaal is bij mij. Op 3 december ook (veilige) seks gehad + nog voor de zekerheid het condoom nagekeken of er geen gaatje in zat. Nu merkte ik een paar dagen geleden dat ik bloedverlies had, eerst een klein beetje en een dag later was het iets meer en donkerrood bloed, ook zet het zich niet door zoals ik normaal ongesteld ben + het is dus 13 dagen te vroeg. Zou dit een innesteling kunnen zijn? ): het is nu 3 dagen bezig en lijkt al minder te zijn. help? ):

Nog even een schema gemaakt zodat het iets duidelijker is.

Hmm ik weet niet precies hoe het zit met te vroeg ongesteld worden moet ik zeggen. Maar bij twijfel gewoon altijd een test doen. Die eerste keer dat je ongesteld werd na de onveilige seks was namelijk wel echt vlak erna.

Doe gewoon een test, dan weet je het zeker en hoef je niet te stressen.

Doe inderdaad gewoon even een test en maak ook een afspraak met de dokter over de pil. Dan hoef je er de volgende keer ook niet meer over te stressen.

Jaa ga ik doen! alleen mijn ouders willen niet dat ik aan de pil ga omdat dit volgens hun heel onnatuurlijk is, ookal ben ik 18 en hebben ze er niet veel over te zeggen, maar de pil kan ook anoniem volgens mij dus maar snel dat uitzoeken en hopen dat het niet te laat is.

uhm zou dat niet veel te laat zijn?
als het een innesteling zou zijn, zou dat niet tot max. een paar dagen na de seks moeten zijn?
ik heb er geen verstand van, maar ik dacht niet dat zoiets een maand later pas gebeurd…

o ik heb het even opgezocht, kon niet echt duidelijk antwoord vinden,
maar ik zat wel mis met maximaal een paar dagen.
maar alsnog kan het bij jouw geen innesteling zijn volgens mij.

Jaa dat weet ik dus ook niet helemaal, heb er veel over opgezocht maar het blijft ingewikkeld.
maar het beste wacht ik maar af want als het zo is dat ik zwanger ben dan kan ik het toch niet veranderen, zoek nu alleen zekerheid wat een beetje moeilijk is.

Vandaag gestopt met bloeden, ben toch echt bang ):

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent, maar twee weken na het onveilige moment kun je testen. Bij de kruitvat kun je 2 testjes halen voor 5 euro, en mogelijk bij action nog goedkoper. Ze raden volgens mij dan ook, altijd na gebruik van MAP te testen, want het is niet 100% succesvol in het voorkomen van zwangerschappen, en hoe eerder je het weet, hoe meer tijd je hebt om de juiste beslissing te nemen als je toch zwanger blijkt te zijn.

2 weken inderdaad nadat je seks hebt gehad, vanaf 2 december dus, kun je testen of je zwanger bent. Dus neem voor de zekerheid een testje.

Je kunt er ook voor kiezen om anticonceptie te nemen zonder hormonen, ik zou in ieder geval even goed met je ouders en dokter erover praten. Want iedere keer in de stress zitten heb je vast geen zin in.