Ik heb een scooter gekocht en zoek nu nog naar een helm.
ik wil een jethelm. dus niet met zo’n kin ding erbij.
ik vind nau fashionhelmen heel erg mooi maar het probleem is dat die 130 euro zijn.
dus weet iemand mooie jethelmen die niet al te duur zijn?
ik heb trouwens een rode scooter met zwart zadel en chromen dingen erop.
graag webshops, niet tweedehands.
Helmen zijn altijd vrij duur En zeker als je een goede wilt, en aangezien je al minder veilig bent door geen integraalhelm te nemen zou ik echt niet gaan besparen op een goede helm.
ja, maar wat goedkoper dan 130 moet toch mogelijk zijn?
en als er een keurmerk inzit is het goed
Ik zou, hoe duur het ook is, voor een fashion helm gaan. Het zijn de mooiste helms vind ik, en een goede helm is wel echt belangrijk.
Ehmm, hoe heet dat merk nou, die nep Nau Fashion? Hoe dan ook, ik vind Nau het mooist. Maar dat nepmerk is ook wel oké, weet alleen de naam even niet.
Ik heb zelf een scooter, alle helem zijn rond de 120 euro. Dus 130 is dan echt niet veel
jehebt ook wel helmen van 60. maar dat zijn dan echt de allergoedkoopste.
voor mij moet er gewoon een goed keurmerk inzitten en hij moet mooi zijn.
hoeft niet perfect maar wel redelijk.
maar nu ben ik wel benieuwd naar dat nepmerk.
Ik denk heel diep na voor je !
Zijn denk ik dan geen goede voor 60 euro. Toen ik op zoek was wilde ik ook niet zo’n dure maar wel een mooie… Heb er toch nog 120 voor uitgegeven! Maar succes met zoeken!
Marktplaats?
Nau fashion helmen zijn 150 haha, ik heb er ook 1 maar ik vind 't m waard (:
nau fashion helmen zijn 130.
maar martkplaats word hem sowieso niet. je weet nooit wat ze er mee gedaan hebben.
Ik heb een goeie helm van 70 euro, een heel simpele matzwarte… Dus ze zijn wel te krijgen.
Het model politiehelm, zonder vizier, van nau fashion is 80 euro als ik me niet vergis.
Helmen zijn altijd duur.
sohodoll wil je die sturen in een site ofzo?
of gewoon plaatje met waar je die op internet zou kunnen kopen of het merk entype?
en ik wil wel met vizier want anders is er regen ofzo of wind en dat is irritant.
Helmen zijn altijd redelijk duur.
Goedkope zijn meestal niet gekeurd of niet volgens de Europese normen en die zijn dus niet aan te raden…
Btw: van een helm zonder kinstuk krijg je spijt… Rij zelf al lang met de scooter (5 jaar achterop gezeten bij m’n vader op de moto, rijd zelf al 2 jaar met de scooter). Had eerst ook zo’n helm zonder kinstuk (een hele dure overigens) maar die was zo kut dat ik toch maar één met kinstuk gekocht heb. En niemand uit m’n vriendenkring vindt een helm zonder kinstuk handig…
In het begin lijkt het cool, maar als het regent of koud is, dan vloek je echt…
De wind blaast o.a. in je gezicht, waardoor je ogen gaan tranen. En ook al hangt er zo’n glas voor je gezicht, als je helm onderaan niet dicht is krijg je toch genoeg wind in je gezicht…
Mijn tip is dus: ga naar een deftige scooterwinkel, kies daar een leuke helm uit met kinstuk. In de scooterwinkels hier in de buurt (en ik woon in een klein stadje) heb je echt heel veel keuze…
^ Onzin dat je wind in je gezicht krijgt… Heb zelf een nau fashion en heb nergens last van hoor. Rij nu al 3 jaar scooter en heb nog nooit last gehad van regen of wind in mijn ogen. Iedereen heeft gewoon zijn voorkeur voor een helm.
Dan heb jij waarschijnlijk een hele goede Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen voorkeur, maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat ze er best 2x over nadenkt… Ik had dat eerst niet gedaan en heb nu 2 helmen moeten kopen, heb daar best wel spijt van. ^^ En een helm is ook niet niks en wel belangrijk…
& jij bent de eerste waarvan ik hoor dat een helm zonder kinstuk wel handig is. ^^