helm en motorrijden

Mijn vriend heeft een motor (hij is al 18) en komt mij halen rond 5 uur. Ik vind het best leuk, zo achterop zitten. de eerste keer was ik doodsbenauwd, maar heb geleerd mij goed vast te klemmen aan me vriend en dan kan er niks misgaan. heb een nieuwe helm gekocht, een heel flashy ding: glimmend zwart met zilver en reflecterend scherm, ziet er héél cool uit; Ruikt ook lekker naar leer vanbinnen. Totnog toe had ik zo’n tweedehans geval met krassen en lak eraf. Men vriend zal staan kijken, heb hem nog niks vertelt want wil hem verrassen…
Wie van jullmie rijdt ook wel es met de motor (mee)? :sunglasses:

ik zou wel willen!
Niemand hier heeft een motor, maar wil later zelf wel één xD

Ik heb nog nooit motor gereden of meegereden

Nog 20 minuutjes! vriend zal verrast zijn! Vinden jullie dat mn helm past bij mijn outfit? Donkerblauwe skinny jeans, kniehoge zwarte rijlaarzen (zijn paardrijlaarzen van Aigle) en bruine leren jekker. Die jekker heb ik :ok_woman: gekregen, zou liever zwart gehad hebben. Helm past wel heel goed bij mn laarzen vindt ik: glimmend zwart allebei. Ben al gaan kijken in spiegel op slaapkamer van mijn moeder: combinatie ziet er best stoer uit!

Jaa cool toch! xD Ik ben jaloers hehe!

ik ! Al vanaf toen ik best jong was :stuck_out_tongue_winking_eye:
Vind het ook wel vet! Alleen als je boven 200 km gaat heb je het idee dat je helm er af vliegt

oo heb wel een helm maar die is voor achterop de scooter :stuck_out_tongue:
hij is wel heel lelijk maar dat boeid me niet niemand die door heeft dat ik erachter zit toch :stuck_out_tongue:
kan je zo helm trouwens ook voor de motor gebruike?

Hij gaat elk moment hier zijn…heb mn helm al opgezet om hem te verrassen, mn rijlaarzen had ik al aan en mn jekker heb ik ook weer aangedaan. ben er helemaal klaar voor! Doei! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Veelplezier!

Mijn vader had vroeger een motor, een Yamaha. Ik heb toen weleens achterop gezeten en dan reden we een rondje door de straat.
Heb er nog wel een foto van x)
De ouders van mn vriend rijden toevallig ook motor. Daardoor wil mn vriend later een rode Kawasaki Ninja.

Mijn ouders rijden allebei motor, maar het is weer een tijd geleden dat ik bij een van hen achterop zat.

Yep! mn vriend vond mijn helm supercool! en de combinatie rijlaarzen+helm vondie best wel sexy! :stuck_out_tongue:

Mooi zo!
Ik kom echt uit een motorfamilie, mn vader, moeder, stiefvader, stiefmoeder, oom en tante rijden allemaal motor. Ik ben zelf aan het sparen voor rijlessen, wil na mn 21e verjaardag gaan beginnen! (ik word over een maandje 21…)

mwahahaha ik zie je al zitten achter je pc met je helm op :grinning_face_with_smiling_eyes:

was ook maar één keer hoor! :grinning:

en, wat was zijn reactie?

vond het grappig!

mijn vriend rijdt ook motor… heb ook een leren pak, schoenen, handschoenen en helm.

:grinning_face_with_smiling_eyes: ik had je wel achter de computer willen zien zitten. Wel erg coole combinatie die zwarte laarzen met helm en geblindeerd vizier. Helemaal top!!! Zo zou ik ze meer willen zien. Zelf rij ik ook graag rond in m’n strakke zwarte leren pak en helm met geblindeerd vizier.

Mijn papa heeft een motor, en ik vind het zaaaaaalig om achterop te zitten!
Wil zelf ook voor mijn motorrijbewijs gaan, maar mag niet van m’n moeder. ><