helluuup

heey allen
ik weet niet of het hier thuis hoort of niet maar heb geen idee waar ik het anders zou moeten plaatsen. (het gaat over een ruzie met een goede (ex?) vriendin van mij)

Dus,

laatst begon zij mij opeens te negeren vanuit het niets, als ik haar een vraag stelde antwoorde ze niet, … Op een dag verteld een andere vriendin vn mij dat ze boos is op mij zonder reden ‘dat ze afstand wilt nemen’, waarom weet ik nog steeds niet.
In een opwelling van boosheid heb ik eens een foto van haar getrokken en eronder gezet dat ze boos is op mij, daarnaast stond mijn andere vriendin en daarbij heb ik geschreven: lief voor mij, ik heb die foto toen op snapchat gezet (super dom weet ik nu maar toen besefte ik dat niet omdat ik zo boos was). Zij wist niet dat ik die foto genomen had en toen ze dat hoorde van een ‘nieuwere’ vriendin van haar werd ze super boos op mij.
Nu zegt ze dat ze daarmee naar de politie gaat gaan als privacyschending. Ze zegt dat haar vriendin die foto met een andere gsm heeft getrokken dus dat ze bewijs heeft.
Ik weet niet wat ik moet doen en hoop dat jullie me kunnen helpen.

xxx
Kimberly

Joh, daar kan ze echt geen aangifte van doen. :’) Of je moet je verstopt hebben in haar kledingkast en stiekem foto’s hebben gemaakt oid, maar ik neem aan dat het gewoon in een openbare ruimte was.

ja was in school

Ik denk dat ze het sws niet gaat doen, maar alleenmaar zegt omdat ze echt heel heel erg boos op je is. Niemand begreep eerst waarom ze boos op je was en afstand wilde nemen, maar nu heeft ze wel eigenlijk een reden om boos op je te zijn vind ik …
Ze gaat echt niet naar de politie toe, en stel ze zou dat doen, dan wordt het niet serieus genomen :wink: Dus maak je daar maar geen zorgen over.
Maar ik zou sorry zeggen en echt even met haar gaan praten.

maar ze negeert me dus ik kan niet met dr gaan praten, en weet ik , had 2 keer moeten naenken voor ik dat deed :frowning_face:

Lol ik heb dit ook een keer gedaan op de middelbare school, mijn vriendin negeren bedoel ik. Maar ja, gewoon niks doen. Zij kan toch niks doen en als ze jou wilt negeren zijn jullie geen vriendinnen meer.