Helluuup kan ik dit zonder toestemming doen?

Zal vast wel gaan als er een volwassene bij is denk ik

Alleen als haar ouders het goed vinden, anders kunnen ze nogal moeilijk gaan doen. Als je minderjarig bent kunnen ze dat nog helaas

orly?

nee maar ze kan toch gewoon zeggen dat ze bij een vriendin is etc.

Nogmaals, hotels gaan niet na of je ouders het er wel mee eens zijn ja of nee. Zolang er een meerderjarige bij je is is er niks aan de hand. In het buitenland was daar ook geen probleem mee.

Nee een hotel niet maar als haar ouders willen kunnen ze het haar vriend heel moeilijk maken. Een ‘volwassene’ neemt JOUWN ‘kind’ mee naar een hotel (dat tussen haakjes is nu eenmaal zo) terwijl het duidelijk is dat de ouders niet willen. Dan kunnen ze echt wel stappen ondernemen hoor, in het ergste geval naar de politie. Maar ik ken haar vriend en ouders niet maar zoals ik al zei in het ergste geval…

Dat hoeft niet eens, want ik ben zelf 18 en ga met een vriendin op vakantie naar spanje, zij is 17, en ze heeft ook geen toestemming nodig zeg maar. Ze gaan er vanuit dat je toestemming hebt, heb je dat niet is dat jou probleem.

Jouwn kind?

Maargoed, lijkt mij dat het gewoon kan. Zeker omdat je 17 bent en geen 13 ofzo. En het Efteling hotel is awesome

Ja, jouwn kind staat er misschien een beetje vaag. 17 is net zoals 13 minderjarig en als de ouders moeilijk willen doen hebben ze nu nog de kans!

Ja hoor dat valt denk ik wel mee, dat kind wil het toch zelf ook? Ze hebben een relatie? Denk niet dat dat zo snel gebeurt… Lijkt me beetje raar. Volgens mij kan dat niet eens gebeuren? Het is geheel vrijwillig, en als ze het wil kan ze altijd zeggen dat ze toestemming had van dr ouders hoe kunnen ze dat nou checken…

Pfff. Je bent zeventien en je wordt zo kort gehouden? Logisch dat je daar tegen in gaat, je ouders lokken nu zulk gedrag gewoon uit. Achja, over een jaartje mag je doen en laten wat je wilt, voor het vertrouwen van je ouders zou ik het niet laten als ik jou was. En je heb idd geen toestemming nodig. (:

k zou er in elk geval over praten met je ouders…
Hun zijn ook jong geweest…
Je kan zegen dat je bij een vriendin slaapt…
Heb ik ook een keer gedaan met als gevolg dat mijn tante overleed en ik dus niet te bereiken was bij die vriendin…
Gelukkig kon mijn vriendin vertellen waar ik toen wel was…
Andrs waren mijn ouders daar ook nog over in paniek geweest…
Denk een beetje na alsjeblieft!!
praat met je ouders…!! leg ze uit dat jij niet meer dat kleine meisje bent van vroeger!!
Ga samen met je vriend een gesprek aan samen met je ouders zodat ze hem ook beter leren kennen en jullie relatie misschien beter weten te waarderen…
Misschien heel hard gezegd maar mijn moeder zegt altijd…
Dat ouders vaak bang zijn voor slapen enz omdat hun kinderen dan 'seks’zouden hebben…
mijn moeder zegt ik heb liever dat t hier onder mijn dak gebeurd dat ik die jongen ken en weet dat het goed zit…
Dan dat je t ergens onveilig in een steegje doet met iemand die wij eigenlijk niet kennen…
want hoe dan ook… als jj de behoefte hebt hoeft t niet thuis bij jou ouders te gebeuren snapje?
Leef je ook in in de situatie van je ouders!! Hun willen alleen t beste voor jou ookal zie je dat nu niet!!
Ik zou eerst is goed met je ouders gaan praten voordat je zulke dingen gaat doen!!

Want vertrouwen van je ouders is toch niet belangrijk -.-’ Zelfs niet na je 18e?
Jij hebt zeker enorme ruzie met je ouders?

Het zal ook wel overdreven zijn als haar ouders dat doen, maar ik zeg alleen dat het kan. En ik kan me voorstellen dat als ze er met haar ouders over gepraat heeft en ze duidelijk zeggen dat het niet mag ze enorm boos zullen zijn. Grote kans dat ze het niet doen hoor maar ik zeg alleen dat ze het wel kunnen. Je kind word meegenomen door een volwassene zonder hun toestemming. Dus ookal is die kans klein dat ze dat doen, haar vriend zal dan toch wel erg in de problemen kunnen komen. Maarja, aangezien hij 24 is zal hij het zelf ook wel weten dennk ik

Het ligt eraan waar je prioriteiten liggen. Haar ouders doen moeilijk, zij niet.