helluup.

Zijn hier niet al topics over?
Mja iig, blijf gewoon jezelf. Als hij je niet leuk vindt als je jezelf bent dan is hij het ook niet waard

Wat betekent Helluup ?

get over it,. je bent pas 13 je krijgt vast nog wel een groeispurt, en zo niet, wat maakt het uit? daar gaan mensen (en ook jongens) echt niet moeilijk over doen, ik ben 1,59 en mn vriend is een basketballer en is dus vrij lang voor mij (1.79) en dat boeit echt niet,.

Nou, ik ben 1,58 en ik ben 17. Dus zeg maar niks over jou lengte. En je bent pas 13, je hoeft er nog niet uit te zien als een 16 jarige, al zeg ik het zelf.

je bent 13, kom op je gaat er vanzelf wel ouder uitzien.
ik ben 19 en 1.58.

Mee eens (ik ben ook 17 en 1.60)

Ik ben 17 en 1.59 m. So you’re not the only one. En je bent idd pas 13.

Ooit gehoord van puberteit? :F

omg drama, ik ben 19 en ik ben 1,58. Je vind heus wel een vriendje en wat maakt t uit of ze je jonger of ouder schatten, het gaat om je uitstraling en gedrag niet om je lengte.

Liposuctie.

God, wat een problemen hebben de kindjes van tegenwoordig toch. Je bent 13, je groeit vast nog wel -.-’’ En als een jongen je niet moet om je lengte is ie je niet eens waard.

Waarschijnlijk groei je nog wel, maak je dus maar geen zorgen.

Wtf. :grinning_face_with_smiling_eyes:

wat hebben mensen weer leuke reactie’s zeg. =.=
je kan het toch ook normaal zeggen?
Maar waar het dus op neerkomt; je groeit echt nog wel.
je moet alleen nog even wachten.

Just be yourself
Je bent nogmaar 13, je wordt vanzelf ouder…

Je bent 13, je groeit nog wel. :slightly_smiling_face:

Ik ben 17 over paar dagen 18 en ik ben maar 1.59
Mensen schatten mij ook jonger vind het zelf niet zo erg nu vind je het wel erg maar als je later ouder bent wil je juist jonger uitzien.

Nou uhm… ik ben pas 17 geworden en ik ben ook maar 1.62. Mijn vriend is rond de 1.95 :stuck_out_tongue: en is nu 18. Eerst werd ik ook altijd jonger geschat, ik werd laat ongesteld enz., maar nu is dat ook alweer over.
Met andere woorden, je groeit nog en waarschijnlijk schatten mensen je over een paar jaar je echt niet meer jonger. En ben je niet een beetje te jong om je druk bezig te houden met jongens (A)?