Helluup!! ingewikkelde probleem!

Halloo;)

Hoe merk je aan een jongen of hij je leuk vindt of niet?
Kijk ik ga wel met alle jongens uit mijn klas om, en klier er ook wel mee, maar bij die ene jongen voelt het toch anders.
Hoe merk ik dat hij mij leuk vind? (want dat weet ik dus niet)
En:
Wat moet je doen, als je een jongen heel leuk vindt, en je het niet tegen hem durft te vertellen omdat je bang bent op een afwijzing? Hoe maak je het hem toch een beetje duidelijk?

Ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen…
Reacties graag!!

ooit gehoord van “flirten” (: haha. succes

tsjaaa,
ik denk in iedergeval dat hij heel lief doet , heeeel liief.
vergeleken de andere dan.
En als je wilt laten zien dat je hem leuk vind , gewoon lief lachen , en een beetje flirten, Niet te. natuurlijk maar gewoon.
hopelijk heb je er wat aan haha. (:

net als bij mij , want de kans is groot als je niks doet dat hij een ander meisje krijgt :’) ik bedoel als je geen actie onderneemt :grinning:

Dankje voor jullie reacties!
Ik hoop dat ik er wat aan heb en ga het proberen.

Meer tips enz. zijn welkom:D

ps: Ik heb wel gehoordt van fliten hoor…
maar als ik het probeer, tja, dan durf ik het opeen niet meer.
Ook als ik bij hem zit (zitbijmijindeklas), ik durf gewoon niet zo goed

je moet echt actie ondernemen als je dat wilt anders kom je nergens, geloof me.

@Angelove
Maar als het dan blijkt dat hij niks voor me voelt, ben ik misschien hem wel als gewone vriend kwijt…

ja dat risico kan je lopen, je moet het voor jezelf afwegen.

Maar ik zou als je van plan bent hem het te vertellen niet van de één op de andere dag vertellen, flirt een beetje, geef hem een beetje meer aandacht, wie weet krijgt hij wel gevoelens voor je, da’s natuurlijk mogelijk maar het hoeft niet zou te worden.

ik zeg het wel zo makkelijk maar ik ben er zelf ook helemaal geen held in hoor :’)

@Angelove
Oke, bedankt!
Ik begin dan wel aan stap 1:p flirten. Tot nu toe heb ik wel vaak naar hem gekeken, maar verder niks ofzo.
En ik kijk dan wel wat ik doe met het vertellen. Ik kijk wel eerst hoe hij hierop reageert:)
Dankjee

Gewoon rustig proberen actie te ondernemen.

Ik kan je verder ook niet helpen, ben al een jaar op een jongen omdat ik geen actie durf te ondernemen… <_<

Okeee;)
Vandaag hebben we veel met elkaar gepraat:)
Het begon vanochtend al toen ik op school aankwam. Toen zei ik wat tegen hem en toen maakte hij daar weer een grapje over.
Ook pakte hij bij Handvaardigheid mijn ding wat ik had gemaakt uit mijn handen. Hij vond hem mooi:p Toen heb ik ook zijn ding ff gepakt:)

Ik heb geprobeert om naar hem te kijken en te lachen. Dat lukte ook, hij keek maar ik weet niet of hij het wel door had, want hij lacht van zichzelf wel veel, en toen ik dat deed had hij al een glimlach enz.

Meer tips zijn welkom! ook tips voor flirten!

^ah leuk :slightly_smiling_face:

Haha:)
Ik vond het wel goed van mezelf dat ik nou eindelijk een beetje begin te klieren ( niet eigendunkerig bedoelt) maar ik durfte dat voor vandaag niet.:slightly_smiling_face:
Ik heb ook een beetje zo’n gevoel dat hij vandaag veel meer met mij om ging dan andere dagen (was ook zo) maar dat hij zelf ook het initiatief nam…
Ik hoop dat het morgen weer zoo goed gaat:D

Hebben jullie trouwens nog tips om met ‘hem’ te gaan klieren??

woohooo de persoon die ik leuk vind heeft me gevraagd;$
haha sorry moest even.
haha dat hoop ik ook voor je ;d
maar ik heb geen tips ;o
dus upp!;d

@HartYou
Dat kan me voorstellen (shit)
Maar ik kan het ook fout hebben gezien ofzo en misschien heeft hij het helemaal niet gemerkt…

@xElpistolero
Haha! Das geluk hebben! Gefeliciteerd!
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

haha bedankt
ik ken die persoon al 7 jaar lang ofzo;d
haha nou gewoon beetje klieren enzo
vaak naar hem lachen niet te overdreven natuurlijk
en gewoon ja ik weetniet hoe je dat zegt;p beetje gewoon voor de grap bij elkaar slijmen enzo bijv schat enzo, zo praatten we tegen elkaar gewoon voor de lol enzo.
vet slecht uitgelegd maarja;p.

@xElpistolero
Haha,
ik snap het wel:) Maar had je door dat hij je leuk vond?

Vandaag ging het goed.
We hebben veel gelachen met elkaar.
Bijvoorbeel in het computerlokaal, toen moesten we Frans oefenen.
Hij deed net of hij heel goed was. En toen zei ik zo van: Eigendunkje. En toen keek hij me lachend aan. Maar goed dat deed hij ook wel bij mijn vriendin.
Later onder wiskunde vroeg hij hoe laat het was.
Die man die wij hadden had hem niet gehoord. Hij keek zo vragend de klas in. Toen moest ik lachen, en toen keek hij me aan. 1 minuut later vroeg hij het weer, toen hoorde die man het weer niet. Weer keek hij naar mij en toen glimlachte ik dus, en toen lachte hij naar mij.
Voor de rest van de dag heb ik wel vaak naast hem gelopen ofzoiets ( met hem gepraat, beetje lollig doen)

maar ik vind het best nog wel moeilijk om te klieren enz. want straks doe ik het helemaal fout en kijkt iedereen mij zo vaag aan:S (als hij dr niet op reageert)
Tips!