Hellupppppp

6 Oktober vier ik mijn verjaardag en ik heb nu dus een jurkje bij Asos besteld, maar hij is te groot. Ik wil 'm ruilen voor een maatje kleiner, maar ik begrijp echt absoluut niet hoe dat kan. Ik heb op internet en op Asos gekeken, maar daar kon ik ook niet echt een duidelijk antwoord vinden. Nu is mijn Engels ook niet bepaald top, dus dat werkt ook niet in mijn voordeel.

Ik heb één formulier ontvangen waarop de codenummer van mijn product erop staat, beschrijving van het product, daarnaast staat een leeg vakje met ‘reason code’ en weer daarnaast staan cijfers waarbij ik een reden kan kiezen waarom ik het terug wil sturen.

En nog een uitleg over het terugsturen van het artikel. Maaaar, ik wil het alleen ruilen in een kleinere maat. Iemand enig idee hoe dit kan? Je bent echt mijn held dan, aangezien ik ‘m momenteel flink zit te stressen. :’)

Ik heb nog nooit bij asos bestellen maar als je er echt niet uit kom kan je hem natuurlijk ook terug sturen, en dan het vakje "reason code"invullen. En een nieuwe in de juiste maat bestellen op internet.

Ik heb nog nooit iets teruggestuurd naar asos, maar ik heb dat formulier wel gezien, want ik heb wel een aantal keer wat besteld.
Er zit gewoon een formulier bij, waarmee je dus idd de reden kan opgeven waarom je t terugstuurt. Je kan toch wel zo goed engels dat je die redenen begrijpt? Ze staan ernaast nl, ik weet niet meer, maar bv. 1.: te klein, 2: toch niet mijn smaak, 3. slechte kwaliteit, 4. kapot, naja, dat idee. Mocht je het niet snappen: www.mijnwoordenboek.nl :stuck_out_tongue:
Volgens mij moet je dat gewoon invullen, en de rest van je gegevens invullen op het formulier. Er zit geloof ik ook een sticker bij (?) of iig een adres, verpak je jurk in een stevige plastic zak (tip: zo plat mogelijk, dan kan ie gewoon met de brievenpost mee terug naar engeland, en dat is veel goedkoper), plak die dicht en plak de adressticker erop. Ik zou voor de zekerheid ook nog even een briefje met jouw adres opplakken, op de achterkant, zodat je t terugkrijgt als het niet goed gaat.

Edit: oh, dat snapte je al :stuck_out_tongue:
Als je wil ruilen moet je gewoon terugsturen en op internet een andere maat bestellen, anders wordt het voor hen veel te ingewikkeld.

Slotje, dit kan in het Asos topic: http://forum.girlscene.nl/forum/nowap./fashion/het-grote-asos-topic-176536.0.html