nou het verhaal…;p
ik ben al een maand met een jongen bezig en we vinden elkaar allebei wel leuk.
maar nu is er een meisje waar hij van alles mee heeft gedaan en ik heb het gevoel alsof het tussen die 2 nog niet helemaal klaar is. Ook heeft hij nog een andere meid achter zich aanlopen, dus 2 meiden die hem nog steeds willen! Hij vertelt vanalles over mij tegen dat meisje en dat hoor ik dan weer van haar en dat meisje wil ook alles weten van mij over hem. Zo heeft die laatst tegen haar gezegd dat die verliefd op me is maar tegen mij zegt die er ma niks over en er komt ook echt niks uit. Hij smst ook altijd pas na 1 uur terug? echt vaag, ma op whatsupp en twitter en die zooi kijkt die wel om de paar minuten op zn telefoon? en altijd als die hierheen komt dat moet die iemand meenemen. En nu komt die vanavond. en ik zei dat al mn vriendinne er vanavond niet waren, want die zijn weg. Zegt die ja kun je niet iets regelen anders ben jij ook zo alleen… Hoezo alleen? is dat niet een beetje dom dat die dat zegt? Echt al gelijk zo van ik kom met mn vriend en ja dan sta je er ook ma bij van …
ik krijg wel soms van die smsjes van vind je leuk, loveyou blabla maar dat is als die gezopen heeft ofzo. en nooit zegt die dat is als die bij mij is.
Hij is ook op vakantie geweest 10 dagen. en toen was ik daarna jarig en toen zei die ik kom niet, daarna wel, daarna weer niet, daarna weer wel en toen weer niet, ma daarna is die nog onverwachts gekomen ja daar had ik toen echt geen zin meer in:S
het is allemaal zo vaag
we hebben nu ook al zovaak zeik gehad.
over dat trage smsen de hele tijd
en over dat die zo vaag doet soms
en dan zegt die weer dat ik niet duidelijk ben, ma ik zeg de hele tijd dat ik hem leuk vind;s
ik wordt er echt gvd onzeker van al dat gedoe, ook dat die 2 meiden nog achter hem aanzitten enzo. echt 2 van die meiden die er helemaal perfect uitzien en dan kom ik eraanxD ik weet gewoon echt niet wat ik hiermee moet!
mam zei al laat het gaan, ma ik merk wel dat er op de een of andere manier toch iets tussen ons is alleen hij doet zo vaag. en mn vriendinne zeiden ook al ja je moet doen wat het beste is want we merke nu al dat je je toch weer kut voelt enzo;s
duss… wat zouden jullie doen haha?;p