Hellupiee ! Creatief ?!!

Hellooooo ladies,
ik weet niet hóe het komt, maar ik heb echt even jullie hulp nodig want ik heb geen inspiratie ! En aangezien dit het ‘creabea’ topic is, kunnen jullie misschien wel iets bedenken =) ;

Ik moet namelijk een presentatie van 20 minuten houden (*IEKS !*), gerelateerd aan de branche waarin ik ‘zit’. Ik zit op een toeristische opleiding tot stewardess/hostess, (eigenlijk gewoon een basisopleiding voor de gastvrijheidsindustrie met veel talen). Iemand had het ooit over vliegangst, het sheraton hotel -dit is op Schiphol-, over de zeven wereldwonderen, etc. etc.) Nu mag het niet over een land gaan, tenzij het iets is wat voor iedereen nieuw is.

Hebben jullie ideeën =D =D ? – I hope !
Heeeeeeeul erg bedankt voor jullie tips =)

Ik zou het over een land doen waar bijna nog niemand van gehoord heeft n__n
Of een bevolkingsgroep of een uitstervende taal.

Een topic is genoeg:)
Ander is verwijderd.

do you know any :grinning: ?

haha, Ok :wink: Vaak wordt er namelijk helemaal niet gereageerd =P

zit je toevallig op hogeschool tio?

Do you know Google?

Speciale need in het vliegtuig: doven,blinden, te dikke mensen, rolstoelers, gehandicapte ect.

ik had het ooit gedaan over; schotellippen,lange oorlellen, ingebonden voeten, longnecks moet je ff op google intikken en dan plaatjes ziet er super vies uit!

Over de aboriginals?

Een vliegtuig ongeluk ofzo ?

de airbus blabla. grootste vliegtuig van de wereld (tot nu) was laatst ook een documantaire van op discovery (ja, verveling :stuck_out_tongue:) door richard hammond. misschie nkan je die nog terug opsporen, was best interessant.