HELLUP!

Heii,

Mijn sims loopt helemaal vast, hij wil niet opstraten, alleen het startprogamma start op, dan klik ik op spelen, en dan doet ie ook niks meer. Ik heb heel het sims spel al van me computer afgehaald, enzo, Maar dan wil ik hem opnieuw instaleren, maar dan komt ie weer op het stratscherm, dus hij staat weer op me omputer, hoe kan ik de sims er helemaal afgooiten?

Ga naar configuratiescherm → Programma’s → Programma’s verwijderen → Klik sims 3 aan (ga er van uit dat je die hebt?) → en klik op verwijderen.
Tadaa.
En dan opnieuw installeren. Weet niet of je overigens illegaal gedownload spul op je sims hebt geinstalleerd, want meestal slaat hij dan ook vast.
Hopelijk werkt het. (:

thhhx

http://i44.tinypic.com/mkyk5f.jpg

Hij zegt dit, maar er is niks bezig van de sims ofzo

En aan de rechterkant, onderin? In je taakbalk ofzo? Als je het startscherm naar beneden klikt, dan komt hij daar te staan.
Die moet je dan omhoog en weg klikken en dan kun je hem verwijderen.

ik kan der niet op klikken :frowning_face:

Huh?
Als je nu is alles wegklikt. Echt gewoon elk tabblad. Je hebt niets meer open staan en je ziet gewoon het lege scherm van je computer en dan ga je met je muis helemaal naar onder, daar waar ook de tijd en datum etc staan. Ik zit wel op de laptop trouwens, dus geen idee hoe dat op een gewone computer is. Maar dan staat er bij mij tussen NL van de taal en het tekentje van het feit dat mijn laptop fully loaded is een pijltje omhoog. Klik daar op en dan de sims 3. Dan opent als het goed is het Sims 3 startscherm? Je weet wel: waar je ook op spelen etc kunt drukken en downloads/uploads etc.
Die klik je weg met het rode kruisje bovenaan en dan…
doe je weer dat wat ik als eerste typte. Configuratiescherm and so on.

Oh oke, ik zit ook op de laptop hoor. Maar ik ga het ff proberen. Dankjewel voor je hulp!

Algemeen simstopic. :wink: