hellup !!

heee

ik ken een jongen al best wel lang. hij was 10 en ik was 9 en toen gingen we op kamp daar hebben we elkaar leren kennen. hij was echt super aardig ! dat jaar daarna gingen we weer naar dat kamp en toen kregen we zoals je dat noemt ‘’ kamp verkering’’ het stelde echt niks voor, maar tocxh… dat hadden we nog 2 jaar en een kampleiding probeerde ons zelfs echt te koppelen… toen hij naar de eerste ging en ik naar groep 8 kon hij niet meer mee naar dat kamp… we zagen elkaar nit meer en spraken ook niet echt. ik kwam hem wel eens tegen in het dorp en dan bogon hij wel een gesprek maar meestal had ik dan net haast of werd ik zwaar zenuwachtig en zij ik dat ik weg moest …:S

nu zit ik dus op zo’n soort club achtig iets ( ik zit nu in de 3e hij in de 4e )de eerste keer( naar die club ) schrok ik best dat ik hem daar zag maar ik vond hem best leuk en volgens mij hij mij ook want hij zit telkens naar me te kijken ( volgens mij ) en ik heb ook een paar keer terug gekeken dinsdag 24 maart was de laaste keer van ide club :frowning_face:… maar op id e avond zat hij tegenover mij en hij keek ( nu kon ik hem beter zien want die andere keren zaten we in een soort kring.) maar hij keek dus en ik keek terug nou ik zweer het zijn ogen werden 2 keer zo groot !!! na 2 sec lachte ik dus naar hem en keek ik weg daarna heb ik hem nog een paar keer in een flits aan gekeken maar dat was het wel zo ongeveer. in de gang hebben we ook nog even gepraat en ik deed er extra lang over om buiten te komen in de hoop dat hij nog iets zou zeggen maar helaas…

nu wil ik het wel tegen hem zeggen dat ik heb leuk vind maar dat durf ik niet… en ik durf ook niet op hem af te stappen… volgende week vrijdag gaan we met zn alle bowlen dat is waarschijnlijk de laatste afspraak van dit seizoen … heeft iemand misschien tips voor me want ik vind hem echt heel erg leuk… (L) en ik wil niet weer dat we elkaar heeel lang niet zien alsjeblieft help me want ik weet echt niet wat ik moet doen :S:S

xx een meisje dat hulp zoekt

p.s. ik weet er zijn hier heeel veeel topics over maar HELP!!!