Vroeger had ik een beste vriend, we waren acht. Wij woonden in dezelfde straat, en zagen elkaar dus regelmatig, iedere dag zou je wel kunnen zeggen, we werden verliefd, ik bedoel, we waren 8. Toen gebeurde er iets en we spraken of zagen elkaar nooit meer, tot vandaag. Ik zat in de auto samen met mijn moeder, en oudere zus, onderweg naar huis, van een gezellig dagje shoppen, en hij liep daar zeg maar naast de auto. Ik ben al niet meer zo verliefd geweest sinds dat ik acht was, ik durfde niet te zwaaien, ik kon me niet eens bewegen. Hij is zo ontzettend knap, ik weet niet hoe ik tegen hem zou moeten praten. Ik wilde net al zijn zus een bericht sturen, van he mag ik zijn nummer, maar ik durfde het niet. Het is veel leuker als ik hem in het echt zou zien, dat zou veel spontaner zijn, leuker, gezelliger. Maar wij wonen in dezelfde straat en ik zie hem na 6 jaar pas weer, door mijn auto raampje heen. Hoe ga ik contact met hem opnemen?!? Help me!! Dikke kus en knuffel, een super verliefd meisje <3
Je ziet hem na zes jaar pas weer? Je woont toch bij hem in de straat? of…?
In ieder geval, als je contact met hem wilt dan moet je gewoon een keer op hem afstappen.
Gewoon aanbellen haha. Je kent zijn zus ook dus het is niet raar om even te komen buurten lijkt me.
Ik vind het ook vreemd dat je iemand uit je straat 6 jaar lang niet ziet. Dat is een prestatie op zich.
Als je zijn zus kent, dan kun je toch gerust even langs gaan om te buurten? Of je spreekt hem aan als je hem weer ziet.