Hellup! xD

Hii__Xx,

Ok, wat ik nu ga zeggen is best wel dom om er een topic van te maken, maar ja.
Wel, ik had vanmiddag afgesproken met een vriendin om een spreekbeurt te maken -eigenlijk is dat niet noodzakelijk want eigenlijk moesten we de spreekbeurt alleen maken maar omdat zij dat niet zo goed kan doen we dan toch maar met twee- en zij woont zeker 12 km ofzo van me vandaan. En m’n ouders kunnen me niet brengen.
Dus moet ik met de fiets en ik ben dan nog is heel moe en ik heb al veel te veel gesport vandaag.
En dat is niet het enige probleem: ik moest van haar m’n laptop meebrengen omdat die van haar na een uurtje al stilvalt enzo. Maar dat mag ik dus ook weer niet, terwijl ik had gezegd vanmorgen dat ik die ging meebrengen. En ik moet er binnen het uur zeker zijn anders is het de moeite niet meer want ze moet om half 5 al dan weer weg. Maar zoals ik al zei, is die afspraak niet noodzakelijk en eigenlijk heb ik ook geen zin meer om weg te gaan.

Anyway, wat moet ik nu doen?

En trouwens, ik ken die weg naar haar thuis niet enzo.
En ik kan toch moeilijk die afspraak afzeggen (al heb ik daar wel zin in) want dan gaat ze ook denken van ‘wat voor iemand is dat XD’.
Maar eigenlijk zou het toch niet zo erg zijn want morgen hebben we nog een grote herhalingstoets en zij moet daar altijd veel voor leren en ze heeft al zoiezo niet zo veel tijd. Dus ja.

spreek een andere keer af?
zeg dat je spontaan huisarest hebt ofzo.

Vraag of zij naar jou toe komt?

Goeie vriendin: Niet zeuren en gaan!!

Niet zo’n goeie vriendin: Zeggen dat je ruzie hebt gemaakt om die labtop en dat je nu helemaal niet meer weg mag…

Gewoon gaan, het is hartstikke lullig om op het laatste moment af te zeggen.
Bovendien is het heerlijk weer om even een stukje te fietsen.

Waarom spreek je in vredesnaam niet na schooltijd op school af? Is toch veel makkelijker?

het is 12 km o_O

Ik zou het afzeggen.
Ze moet het zelf ook een keer leren om een spreektbeurt te maken.

Ja, ik weet. Maar ik heb precies zoiets dat ik altijd op het laatste moment het moet afzeggen. Heel irritant, want dan gaan ze ook een verkeerd gedacht van me krijgen.

Ja ik heb dat zelf ook wel vaak hoor, maar als ik dan toch ga ben ik achteraf meestal blij dat ik toch ben gegaan :wink:

@hadouken; 12 km vind ik een stukje ja. Mijn school is 18 km en dat is prima te doen :wink:

18 km? Doe jij dat elke dag heen en terug?

In de zomer wel ja, maar 's winters met de bus omdat t dan koud en donker is :stuck_out_tongue:
Ben er wel aan gewend, maar ik woon dan ook in drenthe helaas

Ja je kan idd ook gewoon met de bus gaan.
Ik fiets zelf ook iedere dag 12 km naar school, sommigen wonen ook op 12 km afstand maar dan de andere richting op. Dus dan spreken weo p school af.

Het is toch al beslist dat ik niet ga, maar met de bus ging zeker niet. Ik bedoel, eerst moet ik nog naar het station met mijn bus. Dat duurt zeker wel een halfuur en dan kan het nog tot een halfuur wachten zijn op de bus die tot haar huis komt plus dan nog eens in de bus zitten is 20 minuten. Dat kan dan dus tot 1u 20 minuten duren.