Hellup! Wat moet ik hier nou weer mee!

Hoi mensen
Ik heb vrijdag met een jongen afgesproken was gezellig enzo, maar ik had het idee gewoon als vrienden…
nou pakte hij mijn hand, en toen we op het eind even alleen waren begon hij mij te knuffelen en wou hij mij zoenen, ik zo nee dat doe je maar een keer als je me beter kent, niet menend want ik zie helemaal niks in hem. maar om er onder uit te komen.

nu op W’app stuurt hij mij van alles en nog wat. vraagt constant wat ik aan het doen ben etc.
nu heb ik vanaf gisteren niks meer beantwoord tomdat ik het gewoon zat wordt.

maa rnu stuurde hij mij het volgende en ik weet echt niet wat ik er mee moet.

Als je niet kan lopen, zal ik dragen,
als je zou vallen, zou ik je met beide handen opvangen.

en
[i]would you dance, if i asked you to dance? would you run, and never look back? would you cry, if you saw me crying? and would you save my soul, tonight?

would you tremble, if i touched your lips? would you laugh? oh please tell me this, now would you die for die, for the one you love? hold me in your arms tonight.

i can be your hero, baby! i can kiss away the pain, i will stand bij you forever. you van take my breath away.

would you swear, that you 'll alway be mine?
or would you lie?
would you run and hide?
i am in too deep? have i lost my mind? i don’t care… you’re her, tonight![/i]

Het is toch duidelijk dat hij wat met me wil, of zie ik dat verkeerd?
maar ik niks met hem.
ik vind namelijk al een tijdje een andere jongen leuk, wat hij dan nog niet weet.
hoe moet ik aangegeven dat ik niks met hem wil?
ik heb hier echt een naar gevoel bij, het zit met gewoon niet lekker.
nu vroeg hij ook wanneer we weer konden afspreken maar dat wil ik niet, niet op deze manier.

Hebben jullie tips?

Ja dat is duidelijk. En vind het goed van hem dat hij dat laat merken ook. Misschien wel iets te veel, maarja.

Je moet het gewoon zeggen. Zeg wat je denkt en voelt. Zeg dat je wilt praten, en dus wel wilt afspreken. Maar dat je ergens mee zit.

awh hij bedoeld het wel lief,
maar ik zal hem niet aan het lijntje houden en hem (niet op een botte manier) duidelijk maken dat jij niks voor hem voelt en dat ook nooit zal gaan doen.

Hoe vervelend het ook is, ik zou zodra je hem weer ziet gewoon zeggen dat je niks met hem wil. Zie je hem een hele lange tijd niet, sms hem dan gewoon. Hij moet ook weten waar die aan toe is.

zeg wel op een rustig manier dat je niets met hem wilt want hij lijkt erg “emotioneel”. en wacht niet te lang, dan kan je hem kwetsen.

ik weet dat het lief bedoeld is,
Maar het probleem is dat we nog maar 1 keer hebben afgesproken en ik nu dus niet nog een keer durf af te spreken, gezien hij mij daar probeerde te zoenen.
Zal ik het gewoon via w’app zeggen? hoe lullig het ook is?

Haha, nou die jongen is tot over zijn oren verliefd :stuck_out_tongue:
Tja, je had gewoon onmiddellijk duidelijk moeten zijn toen hij je probeerde te kussen. Je hebt twee opties, of je stuurt hem gewoon terug dat je er niet van gediend bent of je hebt het er met hem eens over die jongen die je wel leuk vindt.

Je vind hem niet leuk. Spreek een keertje met hem af, en vertel dat je niets voor hem voelt. En ga lékkah voor die andere jongen