HELLUP hotmail wachtwoord problemen

heey ik heb een probleem: ik was mn wachtwoord van mn nieuwe email adres kwijt en ik klikte dus op het wachtwoord vergeten klinkje en kwam op een pagina uit waar dit stond:

Wachtwoord opnieuw instellen Account► Wachtwoord opnieuw instellen
Selecteer een optie om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
- Link e-mailen om het wachtwoord opnieuw in te stellen
Er wordt dan een andere link om het wachtwoord opnieuw in te stellen verzonden naar deze e-mailadressen.
an*****@hotmail.co.uk

maar wat wordt er bedoed!!! wat is dit voor raar email:
an*****@hotmail.co.uk

kan iemand me helpen want dit is een super belangrijk eimal adres (hij stond namelijk op een visitekaartje voor mn werk) en nu kan ik dus niet kijken of iemand me nodig heeft voor werk :frowning_face:
alvast bedankt!!!

Geen idee, volgende keer niet je wachtwoord vergeten in ieder geval.

gewoon nieuwe aan maken
en het opvragen

hoe dan? stap voor stap please want mij lukt het met geen enkele mogelijkheid!

Waarschijnlijk heb je ooit dat adres als alternatief emailadres ingevuld, wat me inderdaad raar lijkt, omdat het een engels adres is. Als ik kijk hoe ik een alternatief adres heb ingevuld krijg ik ook: xb****@live.nl, omdat er nog iets achter dat xb… komt.
Wat je ook kunt doen, is je geheime vraag beantwoorden, mits je die nog weet.

Ik heb hetzelfde probleem, al twee weken. Geloof me, ik heb alles geprobeerd wat mogelijk was, maar het lost NIKS op. Ik was 10 toen ik die hotmail aanmaakte, dus ik wist niks meer kwa vraag etc. Ben hem ondertussen al 2 weken kwijt. Ik lees op internet ook veel verhalen over soortgelijke gevallen, en bijna niemand kreeg zijn mail terug. Dus ik hoop dat het jou wel lukt, maar hoop er niet te veel op.

Mijn laatste redmiddel (nadat ik zelfs uberslimme it’ers en hackers erop los had gelaten om gewoon mijn mail nog een keer te cracken) is dat ik een vriend bij microsoft heb werken die productontwikkeling doet. Dat hij wat voor me kan regelen ofzo.

Als je facebook hebt, raad je ik aan hier lid van te worden: Facebook pagina voor gedupeerden.

Voor de rest, ik hou dit topic in de gaten. Ik wil ook mijn mail terug=(