Hellup! Expensive kado voor vriend :3

Haaiii

Over 4 maanden heb ik twee jaar met mijn vriendje.
Vorig jaar gaf ik hem een fotoboek maar wil de 2e jaar ingaan met een duur cadeau. Bedrag kan oplopen tot 200 euro; ik ben maar een student, vandaar dat ik nu al moet beginnen met sparen. Ideeën?

bv.
x Half uur vliegen in een helikopter
x Abseilen Euromast
x Massage arrangement (spa)
x ballonvaart
x Kanoën Scheveningen
x Indoor Skydive

Als ik inspiraties krijg typ ik het hier, misschien dat anderen het ook handig vinden :relieved:

allereerst gefeliciteerd
respect voor mensen die een relatie langer dan 2 weken in stand kunnen houden haha
emm… misschien kun je een weekendje ergens heen ofzo? k weet echt niet wat dat kost of laat een mooie ketting/armband/ring maken met jullie namen

Of zo’n massage arrangement voor z’n tweetjes?
Ook meteen lekker meegenomen voor jezelf :stuck_out_tongue:

Thnx ;3 Helaas mogen we nog niet samen op vakantie…

weet je hoeveel dat kost ? En waar? :stuck_out_tongue:

zijn jullie dus best actief enzo? dan kun je miss ook naar de ardenne gaan en daar en surveivel toch doen:P hhaha nee nie echt leuk:P
wat IK leuk zou vinden om met mijn vrien te doen!!! is naar dineyland paris gaan! en daar natuurlijk overnachten. is speciaal en ook romantish en duur en lekker in een ander land… oh miss beetje te duur.
poep wat moeilijk:P

wie weet boekt hij wel wat voor jullie op die dag:P ik zou wel ff kortsluiten met hem daarover trouwens.
ff denken over vier maanden is etttt november… miss is winterefteling dan al:) heel leuk lijkt me dat!