Hellup! Expensive kado voor vriend :3

Haaiii

Over 4 maanden heb ik twee jaar met mijn vriendje.
Vorig jaar gaf ik hem een fotoboek maar wil de 2e jaar ingaan met een duur cadeau. Bedrag kan oplopen tot 200 euro; ik ben maar een student, vandaar dat ik nu al moet beginnen met sparen. Ideeën?

bv.
x Half uur vliegen in een helikopter
x Abseilen Euromast
x Massage arrangement (spa)
x ballonvaart
x Kanoën Scheveningen
x Indoor Skydive

Als ik inspiraties krijg typ ik het hier, misschien dat anderen het ook handig vinden :relieved:

allereerst gefeliciteerd
respect voor mensen die een relatie langer dan 2 weken in stand kunnen houden haha
emm… misschien kun je een weekendje ergens heen ofzo? k weet echt niet wat dat kost of laat een mooie ketting/armband/ring maken met jullie namen

Of zo’n massage arrangement voor z’n tweetjes?
Ook meteen lekker meegenomen voor jezelf :stuck_out_tongue:

Thnx ;3 Helaas mogen we nog niet samen op vakantie…

weet je hoeveel dat kost ? En waar? :stuck_out_tongue:

zijn jullie dus best actief enzo? dan kun je miss ook naar de ardenne gaan en daar en surveivel toch doen:P hhaha nee nie echt leuk:P
wat IK leuk zou vinden om met mijn vrien te doen!!! is naar dineyland paris gaan! en daar natuurlijk overnachten. is speciaal en ook romantish en duur en lekker in een ander land… oh miss beetje te duur.
poep wat moeilijk:P

wie weet boekt hij wel wat voor jullie op die dag:P ik zou wel ff kortsluiten met hem daarover trouwens.
ff denken over vier maanden is etttt november… miss is winterefteling dan al:) heel leuk lijkt me dat!

das ook leuk! dat is heel leuk in valkenburg(richting limburg) daar is zegmaar een spa (heel groot en ontspannend zwmbad) en dan kun je zelf dingen booeken zoals een massage enzo:) heeeeeeeeeel leuk heb ik zelf ook gedaan!! en daar kan je dan ook overnachten enzo alleen een tip: overnacht niet in het hotel wat erbij hoort, dat is kei duur, maar overnacht bijv in een hotel dat er dochtbij zit:) keiromantisch!!! en denk dat dat miss 200 euro zal zijn hangt ervanaf wat je er bij wilt boeken enzo. (200 euro voor inbegrepen de reis erheen en het hotel en entree hoor) (GA AIRMAILES SPAREN! dan he je dikkkkke korting:))

Dat zou superleuk zijn, maar overnachten kan/mag helaas niet :frowning_face:
Maar die massage dinges ga ik opschrijven :stuck_out_tongue:!

oh joh zonder dat is het ook heel leuk:D je hebt daar ook hele chille gezichtsbehandelingen! en gratis wenbrauwen epileren:P!!!

:headbang2
In die spa’s kun je nog veel meer dingen doen (:
Je hebt ook stenenmassages etc.
Ook altijd leuk om een keer te proberen! Je zou er ook in de sauna kunnen gaan of in een heet stoombad ofzo :grinning:
Typ gewoon in google de plaats waar je woont en dan spa’s, misschien vind je zo wel wat :slightly_smiling_face:

up!

Up, heb ook zo’n probleem, maar dan voor zijn 18e verjaardag!

Ik zou eerder iets kopen dat je voor altijd hebt, dan iets voor 1 dag, maar jouw ideeën lijken ook wel leuk

ja in valken burg ben ik geweest maar het valt heel tegen tenzij je een massage er bij neemt(90 euro voor alles) maar andersd is het gewoon een zwembad met sauna en wat bubbelbaden meer niet… www.thermae.nl

Je zou een haman(hamam?) massage kunnen geven bij een sauna/spa. Dat is echt superlekker, en dan bijv. met een etentje erbij. Meestal kun je bij een sauna wel lekker eten. M’n overburen hadden het voor hun 12,5 jarig huwelijk gekregen, en ze vonden het helemaal super. Wat nou als je op zoiets gaat zoeken? Het is echt superonspannend, maar ik weet niet of jouw vriendje dat leuk vind…
De mijne in ieder geval wel, en mischien dat ik dat ga doen et de mijne :grinning:

Valkenburg is in Zuid-limburg:$,
ik weet niet waar je woont, maar ik heb het ook gedaan en het was wel relax, ik zou idd wel ook een massage ofzo erbij nemen anders is er idd niet veel aan, kun je beter zon arrangement nemen. Maar het is jammer dat jullie geen weekendje weg mogen, want ik valkenburg is best veel te doen & je kunt er leuk uitgaan (Ja ik woon er in de buurt vandaar :p)

Hamam zou wel leuk zijn, maar dat hebben we al zo vaak gedaan in Turkije (apart maar alsnog) :stuck_out_tongue: vandaar dat het niet echt ‘speciaal’ is, maar ik dank je voor je reactie!

Is Indoor Skydiven leuk denken jullie xD?

Je vriend moet wel voor zulke dingen zijn…
Ik zou het fantastisch vinden, maar mijn vriend niet… :stuck_out_tongue:
Je moet dus een beetje weten of het iets voor hem is of niet.