Het is nogal een lang verhaal.
Ik heb nu drie jaar een vriend, een half jaar geleden heb ik hem erop betrapt dat hij met een ander meisje had gecamt waar hij foto’s van heeft gemaakt! (naakt)
Van de week was ik weer bij hem. Ik heb hem een half jaar terug gevraagd of hij nooit weer contact met haar wilde hebben dat was goed zei hij. Nou niet dus.
Hij camt nog steeds met haar. Hij vraagt haar, haar kleren uit te doen, haar borsten te zien en nog veel meer. Ik voel me enorm gekwetst. Ik heb het hem verteld dat ik het weet. Dat ik dit niet wil. De eerste dag was ie nog begripvol en lief. Maar nu een dag later mag ik het er alweer niet over hebben… Hij wil het vergeten punt uit! Maar dat kan ik niet. Ik ben bang dat het mijn vriend alleen maar om de seks gaat. In mijn vorige twee relaties is het ook zo gebeurt dat ze serieus met iemand in bed lagen. Ik heb nu bijna het idee dat heel veel mannen zo zijn.
Wat denken jullie hiervan? Zou je het uitmaken of hebben jullie tips om het aan te pakken? Het is namelijk de tweede keer dat ik hem betrap!
heel erg bedankt alvast.