HELLP contact verbreken of niet?

Er is dus een jongen die ik nu zo’n 3 maanden ken, hij woont aan de andere kant van nederland en ik ken hem van vakantie. Heb al een paar keer afgesproken maar de laatste keer was ongeveer 2 maandjes geleden. Ik mis hem heel erg, en we praten nog steeds wel. En we zijn van plan af te spreken, althans…

Het contact was al bijna verbroken want we hadden een goed gesprek gehad en het zou allemaal erg moeilijk zijn om iets te kunnen krijgen vanwege de afstand, school en sport. Maar ineens ging het weer beter. Maar soms laat die even niks van zich horen ofzo. En dan word ik dus best wel chagrijnig en dan doe ik vaak heel lullig. Nu negeert die me volgensmij en ik weet niet wat ik moet doen. Vind hem heel leuk en hij zei deze week nog dat die mij ook nog heel leuk vond… Maar door dit weet ik het even niet, en ik wil het contact niet verbreken… Iemand enig idee wat ik tegen hem kan zeggen? Ik vind het zo moeilijk… en wil niet over komen als een “stalker”… :flushed:

Helaas, let hij go. Als hij geen interesse toont, is hij blijkbaar niet de ‘ware’

(helaas, let HIM go)

Ja, ik heb het al veranderd

Volgens mij vindt hij je wel leuk, maar wilt 'ie niet vanwege de afstand. Daarom negeert hij je, denk ik. Ook al is het moeilijk, laat hem gaan… :sob::muscle:

Ik las echt -contract verbreken- snapte er helemaal niets van.
Maar als het niet werkt denk ik dat je hem idd beter kan proberen te vergeten.

HELLUUUUP HAHAHAH. Sorry ik moest lachen.
Vergeten idd

Bedankt mensen!! Is ook inderdaad het beste, maar het gaat me hoogstwaarschijnlijk toch niet lukken:-(

Het zal zeker ook door de afstand komen dat het zo moeilijk gaat inderdaad.
Ik zou zeggen blijf inderdaad gewoon dingen doen en geniet gewoon van de momenten die jullie samen hebben dan kunnen jullie altijd nog verder kijken.

Met die instelling niet nee. LOL

Je kan niet een relatie beginnen als je vanaf het begin al twijfelt of het lukt vanwege de afstand. Vaak als je al zo een relatie in gaat, gaat het mis en kan je uiteindelijk zeggen: zie je nou wel, zei het toch! Set up to fail?
Als jij wilt dat het werkt, zal je ervoor moeten werken. Een relatie gebeurd niet zomaar, daar moet je altijd en elke dag voor werken. Zo blijf je relatie bestaan. Als eentje opgeeft, houdt het op. En het klinkt hier dat eentje heeft opgegeven.

Ik zou wat minder opdringerig doen. Niet teveel ervan verwachten maar gewoon nog gezellig praten, wacht tot hij iets van zich laat horen.

Ik zou meer gaan afstand houden, op deze manier zal ook niet werken
ene keer neem wel contact op anderen keer negeert hij je compleet.

En anders dit wel het is zonde van je tijd en maar contact verbreken,je bent geen speelbal
je laat je toch niet zo behandelen door z’n jongen?

Aan dit soort toestanden heb je niks. Dan weer wel contact, dan weer niet.
Ik zou zeggen: laat het gaan en zoek een knul dichter bij huis. Er is geen hand vol jongens, maar wel een land vol.
Hoe oud ben je l’amour?

dit verhaal is erg herkenbaar bij mezelf…
maar inderdaad probeer hem los te laten

Als jullie elkaar leuk vinden gaat dat echt niet zomaar weg. En als je hem leuk vind is hij het proberen waard toch, ondanks de afstand. Mijn vriend woont 1,5 tot 2 uur reizen van me af maar ondanks dat werkt het prima. We proberen ondanks school/stage en andere dingen om elkaar zoveel mogelijk te zien en soms zien we elkaar 6 dagen per week. Als je iemand echt leuk vind is er altijd wel een weg naar diegene te vinden.

Laat hem gewoon gaan , hij komt wel terug, als het echt zo’n knipperlichtrelatie blijft (wat ook lijkt te zijn) zou ik hem verbannen uit mijn hoofd en gedachten want dan verdient hij je gewoon niet , laat niet met je spelen! Of misschien heeft hij het wat moeilijk en is hij verward en wil even een pauze om zijn hoofd leeg te maken…

Ja hoor ik heel vaak, het zag er op het begin ook echt vet goed uit. Maar nu die gevraagd is voor Jong Oranje gaat het nogal moeilijk… haha maar wel super leuk dat het met jou wel gaat!!!

Ja heb je ook helemaal gelijk in, ben gelukkig nog maar 16 maar het voelde gewoon zo goed en dat heb ik echt nog niet zo gehad haha

Jaa dat ga ik inderdaad proberen, thanks!!! haha