Hello Kitty te koop bij welke winkels?

Heyhey!
Ik ben zelf een enorme fan van Hello Kitty!
En ik wil graag schoolspullen van Hello Kitty kopen(etui,map etc.)
Weet iemand bij welke winkels ik dan moet zijn??
Alvast bedankt :relieved:

hee
bij h&m heb je best wel veel dingetjes .
ook make-up enzo ervan
ik vind hello kitty ook te gek
& heb ook best veel daar weg

liefs x

bedankt ^^
iemand anders nog?

Claires vast wel!

in De Peuter
kaften, pennenzakken, balpennen enzo
maar dat is in Belgie :s
ik weet neit of ze dat in nederland hebben
ze hebben het vast ook gewoon in een winkel zoals happyland of dreamland ofzo

Ik heb een joggingbroek van hello kitty gekocht bij pimkie. Maar was wel al n tijdje trug.

Dankjewel! Ik zal eens kijken of ze die winkels ook in mijn stad hebben :relieved:

in belgie en duitsland heb je veel hello kitty.
en bij de h&m ook hoor.
gewoon goed zoeken denk ik :’]

H&M, Claires via Japanse websites (Hello Kitty is een BIG DEAL in Japan)

Bij de H&M hebben ze wel stuff,
Claires’ (believe me its expensive)
En in belgie, duitsland hebben ze veel.
Ook in frankrijk trouwens.
Maar daar heb je niks aan XD

Wah Kiu in R’dam & A’dam

www.cutespot.nl
www.cuteness.nl

af en toe bij de kruidvat^^ nu marshmellow’s (of hoe je dat ook schrijft) en ijsjes, en poppetjes met snoepjes erin, en verrasings zak;)

bij de h&m hebben ze een paraplu xD die ehbik die s echt sgattig maar ja dat zijn natuurlijk geen schoolspullen bij een goede boekhandel of bruna ofzo misschien?

niet echt een nuttige reactie maar in Thailand verkopen ze superveel hellokity zelfs knuffels van 1 meter hoogte xD
haha
xx

wat ik zei was voor kleding en spulletjes
niet juist dus xD
voor schoolspullen kan je trouwens wel gewoon bij van die schoolwinkels kijken hoor, kom je altijd wel iets tegen

check
http://www.sanrioeurope.com/

en

http://www.sanrioeurope.com/find-shops.asp

in Zwolle zit een kleine mangashop. daar heb ik hello kitty schriften en etui gekocht. ook hebben ze daar hello kitty pennen e.d. ze verkopen daar ook skelanimals <3 als je in de hoofdstraat loopt, zie je een bord aan de zijkant met ‘mangashop huppeldepup’ en een pijl waar je heen moet lopen ^^

dankjulliewel he!!
Je hebt ook bij Toy Champ! Kun je ook nog eens voor goedkoop kopen xD

Serieus? :open_mouth: Ik woon zelf in Zwolle, maar ik heb het nog nooit gezien! =( Ik moet morgen toch maar is gaan kijken dan!
Verder hebben ze hier in zwolle bij het nieuwe stadion van die winkels, en daar zat de Toy Champ *Zo heettie geloof ik…* En die verkocht heel veel HK schoolspullen! Echt zo cute! <3