Hello Fresh

Iemand die regelmatig bij Hello Fresh besteld?, ik heb nog 2 kortingsbonnen, 1 van 20 en 1 van 25 euro. Ik doe er niks mee, dus misschien kan ik er iemand anders blij meemaken. Ik hoef er niets voor terug :slightly_smiling_face:

Als je die kortingsbonnen gebruikt zit je zeer waarschijnlijk gelijk aan een abonnement vast (en dus meer boxen!). Daar staan zat negatieve reacties over op internet :frowning_face:

Lief bedoeld, maar ik dacht, ik zeg het even.

Je moet inderdaad minstens 2 boxen bestellen met de cadeaukaart die ik heb.
Mijn moeder heeft dat 1 keer gedaan en was echt erg ontevreden over de inhoud en de prijs die daaraan vast zat.

Oh, dat is inderdaad niet echt fijn. Er staat gewoon 25 euro korting op de eerste box, maar waarschijnlijk zeggen de kleine lettertjes wat anders. :frowning_face:

Hoor ook veel goede verhalen hoor! Maar je moet er maar net van houden om veel verschillende dingen te eten en te maken.

Ik vind het nogal zonde van het geld ondanks het initiatief goed is natuurlijk. Je kunt zelf ook gewoon gezond koken zonder dat je alle ingrediënten voorgeschoteld krijgt. Het is ontzettend duur en de kleine lettertjes lezen kan dus ook geen kwaad als ik het hierboven zo lees.

Wij krijgen al een half jaar bijna elke week zo’n box en ik ben echt tevreden.
Aan kortingsbonnen hebben we alleen niks want op een gegeven moment zijn die niet meer geldig (als je al langer lid bent).

Ik heb gisteren nog een kortingscode gekregen van 20 euro voor als je je eerste box besteld, als iemand die wil hebben note me maar.