helllp 8|

het lijkt net of er allemaal stukjes van mijn huid af zijn omdat ik een comedonenlepel heb gebruikttt wat moet ik doennnnn 8-|
mijn huid lijkt helemaal paars/rood achtig
het is echt verschirkkelijk

sudocreme! Daar verdwijnt het rode van.
Of anders iets van zinkzalf of nestosyl.
En verder gewoon af blijven! Anders worden het misschien littekens :S

wat is een comedonenlepel :face_with_raised_eyebrow:

nu komt er ook vloeibaar spul uit :"(

Ieee klinkt eng en kut maar

dat weet ik dus ook niet ?

Een lepeltje om comedonen of meeëters te verwijderen.

Hmzzz…,volgens mij moet je gewoon ZO MIN MOGELIK doen! o_0
Schoonhouden… En dat ding ook maar ff niet meer gebruiken!

Je huid elke ochtend en voordat je naar bed gaat schoonmaken met bv reinigingsmelk of gwn water.

Gebruik je comdonenlepeltje van te voren eerst stomen. Daarna zachtje op het midden plaatsen dus dat je midden ziet als je in gaatje kijkt en dan ZACHTJES duwen niet hard. Je huid scheurt dan wel een beetje in maar dat heb je gwn omdat je iets open duwt daarom moet je het zacht doen. Daarna ontsmet je (daarvoor eigenlijk ook beste om te doen)
en blijf je er VANAF. Je lepeltje GOED schoonmaken en ontsmetten. (het liefst ook voor gebruik schoonmaken. Voor en na gebruik dus)

;p

Wat zijn comedonen?

lijkt me vet pijnlijk :3
geen idee. dus up

Comedoon is een ander woord voor meeeter

http://www.acnebehandelingen.nl/images/stories/comedonen-lepeltje.jpg

Dit is een comedonen-lepeltje. links zit een punt daar zou ik het nooit meer doen. Rechts zit een rondje met in het midden een gaatje dat zie je niet zo goed. Dan zet je het lepeltje op de meeeter als je dan ’ in gaatje kijkt’ en je ziet de meeeter/puistje in het mdiden van het gaat je dan zit die goed. Dan duw je op het lepeltje en komt die er zo uit