HELLEPP! ik weet het niet meer

[bericht verwijderd]

Anders met je mentor gaan praten?

Zeker niet opgeven! Alles wat je nu doet helpt alleen maar mee voor volgend jaar. En het is ook wel het proberen waard toch? Dan voel je je iniedergeval volgend jaar niet schuldig en weet je dat je alles hebt gedaan.
Je kan ook bijvoorbeeld 2 of 3 vakken gewoon opgeven zodat je meer tijd hebt voor de andere vakken en hierin wel slaagt, dan kun je volgend jaar op de VAVO de andere vakken doen en naast je school gaan werken oid., is dat niet wat?:slightly_smiling_face:

bedankt :slightly_smiling_face:

Niet opgeven meid. Ga vooral met ee leraar praten, maak samen zon planning dat je het wel kan halen …geeft je leraar aan dat je het echr niet haalt maak dan een planning dat je alvast dingen voor volgend jaar kan gaan doen zodat je volgend jaar minder te doen heb en wat vrijer en rustiger bent. Verder blijf van drugs af nu is het allemaal goed in jou igen maar op den duur gaat t wel slechtere invloeden hebben!!! Ik bleef vroeger langer op school of ging er vroeger heen zodat ik daar aan school kon werken want daar werk je er makkelijker aan dan thuis. Misschien oom een idee…

Niet opgeven meid. Ga vooral met ee leraar praten, maak samen zon planning dat je het wel kan halen …geeft je leraar aan dat je het echr niet haalt maak dan een planning dat je alvast dingen voor volgend jaar kan gaan doen zodat je volgend jaar minder te doen heb en wat vrijer en rustiger bent. Verder blijf van drugs af nu is het allemaal goed in jou igen maar op den duur gaat t wel slechtere invloeden hebben!!! Ik bleef vroeger langer op school of ging er vroeger heen zodat ik daar aan school kon werken want daar werk je er makkelijker aan dan thuis. Misschien oom een idee…

Volgens mij moet je nog veel doen.
Niet op GS hangen dan, maar aan het werk!
Thuissituaties vind ik altijd smoesjes. Thuis is thuis, school is school.
Elke avond 1 verslag en je bent klaar.

Ten eerste zou ik zeggen dat je er echt alles aan kunt doen om het nog te halen! Je hebt nog 2,5 maand totdat de examens beginnen, dat is veel tijd hoor! Ga eens met je mentor praten over planningen maken en om alles even goed te bespreken, hij/zij heeft vast tips.

Als je het niet haalt dit jaar, zou ik vavo doen. Dan doe je alleen de vakken over die je hebt afgesloten met een onvoldoende. Dat is veel fijner dan het hele examnjaar overnieuw doen, lijkt me…