Hellep, ik vind hem nog steeds leuk!

Heee

Ik heb een vraagje aan jullie…

Van de zomer heb ik iemand ontmoet en we hebben het toen heel leuk gehad samen. Daarna hebben we elkaar nog amper gesproken.

Toen hij wegging had een andere jongen een beetje op mij ingepraat en gezegd dat het voor hem ‘leuk was voor even’. Voor mij was het eigenlijk wel meer, maar daar durfde ik daarna niet meer voor uit te komen.

Nu komt het eigenlijk steeds terug. Ik vind andere jongens helemaal niet meer leuk en ik voel me er steeds treurig om. Dat had ik kort nadat hij weg was gegaan ook al, maar ik durfde er niets meer te doen. Ik dacht, hij wil mij toch niet, het was voor hem voor even. Ik dwong mezelf om hem gewoon te vergeten, maar ik wist niet eens 100% zeker of hij dat ook wou.

En nu denk ik, als ik hem toen nog leuk vond, waarom heb ik toen geen contact gezocht?

Wat denken jullie? Kan ik nu nog contact met hem zoeken? (Heb ik pas ook eventjes gedaan) En zo ja, weten jullie hoe?

Als jullie goede tips hebben ben ik jullie heel erg dankbaar:D
xxx

Ik denk van niet. Hij vond het leuk voor even, is ook duidelijk.

Je zegt dat je pas eventjes contact had gezocht, hoe reageerde hij daarop?

wel heel spontaan, en hij reageerde meteen en was geintereseerd. af en toe laat hij ook nog wat horen via facebook.