Hellendoorn pretpark

Heey allemaal,
In de vakantie ga ik naar Hellendoorn
Maar nu vond ik deze atractie op internet,

http://i54.tinypic.com/fp1oo7.jpg

Weten jullie misschien wat voor soort atractie is…
Zit je daar gewoon op een stoeltje naar iets te kijken of
is het een soort achtbaan of juist heel iets anders?

Ik hoor het graag :grinning:

Oh nu ben ik ook benieuwd want ik ga er ook binnenkort heen en ik kan me dat huis niet herinneren van de vorige 2x. :’]

Nee ik dus ook neit ik ben er ook al een keer geweest,
maar op internet staat iets met een lasershow ofzo iets?

Daar zit je in zo´n karretje volgens mij en heb je zo een lichtpistool en dan moet je voor punten op dingen schieten.
Volgens mij

het is een soort attractie waarbij je op dingen moet schieten dacht ik

jaa, je gaat met een karretje (kunnen 5(?) personen op) door het gebouw en dan moet je met van die ‘laserpistolen’ op rode lampjes schieten en dan wie de meeste punten heeft :slightly_smiling_face:

Dat met dat schieten is er achter.
In het huis zelf, is een spookhuis, maar die is alleen open in Oktober/Halloween.

Ik kom er redelijk vaak omdat ik er ongeveer 17 km. vanaf woon, en dus op de fiets kan (:
Veel plezier daar :slightly_smiling_face:

Ooh, dus eigenlijk niet zo’n mega wilde attractie? Lijkt me wel onwijs leuk… Hahaha… Maar mijn richtingsgevoel is niet zo goed :stuck_out_tongue:

ik woon daar, maar met heksendoorn dat is met dat spoken Halloween enzo, dan is er heelmaal een spookhuis, maar nu moet je daar even heen lopen en dan ga je met een karretje gaat in het rond lans allemal dingen en dan moet je laserschieten leuk hoor ! (:

Nee het is geen wilde of enge atractie (miss voor kleine kinderen :wink:) In sept/okt is er inderdaad heksendoorn. En dan is er een spookhuis binnen. (vind ik wel eng, maar ik ben een mietje XD)
Ik ga bijna elk jaar wel naar het Avonturenpark. Ik woon er 5km vandaan en een paar vrienden en vriendinnen werken daar :stuck_out_tongue:
In de attractie zit je met z’n 4en in een ronddraaiend karretje. je moet met een lazerpistool op rode lichtjes schieten. (soms gaan er dingen bewegen) Je moet ook goed onthouden in welk karretje je zit. want aan het eind krijg je je score te zien. (er gaan volgensmij ook punten af als je misschiet, dus niet te veel schieten).
Als je meer vragen hebt stel ze gerust, ik ben expert XD (a)

ik ben daar ooit in geweest en toen ging die attractie kapot het karretje bleef haken, dus wij zaten daar en al die poppen enzo deden het nog wel dat was zo eng! haha

Het is gewoon lasergamen. Je zit met 4(?) in een karretje dat steeds ronddraait en je moet steeds schieten ;p

zo geweldig vind ik avonturenpark nog helemaal niet, het is wel mooi mar ik woon er dicht bij dus ik kom er ook vaker , maar is best wel klein hoor ! maar wel leuk wildwaterbaan is allerleukst :grinning:!

lasergame.

die achtbaan vond ik het leukst xd

Lasergame (y)
Rioolrat (zo heet ie volgens mij) is echt leuk x33

Aaah bedankt! Lijkt me dus wel een leuke attractie, de vorige keer dat ik er was heb ik hem niet gezien denk ik… Maar die ronde bootjes op het water zijn ook leuk net als de wildwaterbaan en de rioolrat… Ik weet nog niet waarneer ik ga, maar heb er zin in:D