Helix?

Ik wil dus heel graag een helix piercing laten zetten, alleen mijn moeder is er dus echt radicaal tegen, ze zei helemaal van “ja niet doen is walgelijk je verpest je lichaam lelijk je moet altijd iedereen op het internet nadoen blablabla” ze heeft helix zo belachelijk gemaakt dat ik er zowat van moest janken.
Als ik de helix dan gewoon laat zetten zonder toestemming en ik kom thuis, dan kan je alvast een graf voor me graven.
Weet iemand wat ik moet doen? Of heeft iemand misschien tips om mijn moeder te overtuigen (bijna onmogelijk maarja is misschien het proberen waard)?

Het klinkt niet alsof je al 18+ bent, dus ik zou sowieso nog even wachten tot je dat wel bent.

Ja ik denk dat dat eigenlijk ook de enige oplossing is… :’(

Ik zat een paar jaar terug in dezelfde situatie als jou.
Ik heb toen tegen mijn moeder gezegd dat ik er goed over na had gedacht en dat ik er gelukkig van word. En dat het je lichaam verpest is niet waar. Mijn helix is intussen dichtgegroeid en je ziet helemaal niks meer. Uiteindelijk heb ik hem gewoon laten zetten en na een paar dagen draaide ze wel bij.

Maar als je moeder er echt fel op tegen is moet je misschien wel wachten tot je 18e, het is de ruzie dan waarschijnlijk niet waard.

Wat is je leeftijd?

Hoe oud ben je? En hoe denk je dat je moeder zou reageren als je hem toch wel nam? Een vriendin van mij had eerst een neppe gekocht en die ingedaan, maar gezegd tegen haar ouders dat ie echt was. Ouders wel boos enzo maar volgende dag was t gewoon weer goed. Toen daarna heeft ze m pas echt gepierced😂