Helix Piercing

Ik wil heeel graag een helix en me ouders hebben finally toegestemd! Maar even een paar dingetjes die ik wil weten van de mensen met ervaring. Doet het pijn? Hoe duur was die ongeveer?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

leuk =) ik heb geen helix maar tragus, dat is ook kraakbeen, geen idee of het hetzelfde voelt maar bij mij deed het best zeer xD

als je laat schieten kost het zo’n ¤8 en piercen iets van ¤50. ik heb laten piercen want anders kan je kraakbeen versplinteren het kán, er zijn zat mensen waarbij het wel goed gaat :stuck_out_tongue:

Ja ik heb al beetje research gedaan, als je laat schieten krijg je kans op bloemkooloor dus ik doe dat maar. Maar wat een prijsverschil joh!

verschilt per piercer, 'n vriendin van me heeft er een laten piercen en die was 30,- en ik heb ook wel 's gehoord van iemand dat die 50,- kost.

Maarreh… ik vraag me af hoe het voelt ??
Ik heb op me 5e 2 gaatjes laten schieten in mijn oorlellen, was alleen beetje “brandend” zeg maar, ik merkte niet dat het toen al voorbij was ;P, maar nou vraag ik af, is piercen in het kraakbeen pijnlijker dan schieten in je oorlel ? Als dat niet zo is ben ik niet bang meer xP Piercen lijkt mij namelijk best painfull :cold_sweat:

Dat verschilt per persoon?
Je zult erachter komen door het gewoon te doen 8D
De pijn is maar even en niet voor altijd, het plezier daarna is zolang als je wilt? (als er geen ontstekingen etc. komen, maar daar moet je niet vanuit gaan als je 't gewoon goed schoon houdt en er niet met vieze vingers aankomt)

ikha hem ook in mn tragus laten schieten maar mn op die plek zit nu we een bultje, hij is er nu uit omdat hij na een half jaar nogsteeds pijndeed, maar het was 3,25 dusja ;3

Khad de mijne toen laten schieten 5 jaar geleden ofzo
Het schieten zelf deed geen pijn maar daarna bij mij wel heel erg, kon er echt een maand niet op slapen ofzo.
Ik raad piercen aan!

schieten doet veel meer pijn dan piercen

upje, ik denk er ook over, al gaat dat nog zeker een jaartje duren want ook al ben ik 16, dan kom ik me huis niet meer in als ik er nu een laat zetten haha

alleen er zijn verschillende meningen over de nazorg, iemand ervaring met tattoo bob, ik woon in rdam.

Wat ik heb gelezen is dat bij tattoo bob merendeels geschoten word ipv gepiercet.

ik raad het aan om te PIERCEN.

die van mij is toen destijds geschoten (anderhalfjaar geleden) en ik heb er NOG STEEDS LAST VAN. Niet heel erg, maar paar keer onstoken geweest en me kraakbeen is naar achter geschoven [ t bekende vleesbobbeltje wat je veel bij mensen met een helix ziet] wat soms beetje pijn kan doen.

;]]]

Dus aub mensen, laat het piercen.

Binnenkort laat ik een tragus piercen.