Hoi!
ik wil graag een helix piercing, en schieten schijnt veel goedkoper dan piercen te zijn… maar weten jullie toevallig of schieten veeel gevaarlijker is dan piercen?
bijvoorbeeld ervaringen?
liefs,
Volgens mij krijg je bijna altijd ontsteking/bult erachter als je het laat schieten. En…doen ze dat eigenlijk nog wel?
schieten is verboden.
precies
ik heb de mijne laten schieten.
Nooit last gehad maar ik zou toch laten piercen.
Ik heb een rook en industrial piercing laten piercen en dat genees veel sneller dan schieten.
was da man?
Heb de mijne ook laten schieten, geen problemen mee gehad.
Maar piercen geneest geloof ik wel sneller.
Ik heb de mijne laten schieten…
oke, ik wist dus niet dat schieten verboden was
hoe duur is het trouwens ongeveer?
piercen is wel het beste.
ik had hem voor 25euro,
Dit is vast dom, maar wat is het verschil tussen piercen en schieten?
als je hem laat piercen,
dan gaat het met een naald,
en als je hem laat schieten
is zoals je oorbellen gewoon worden geschoten.
ik heb ergens gelezen.
Als je het laat schieten allemaal barstjes krijg in je kraakbeen door de krachtige beweging ofzoiets =’)
Schieten is niet goed voor je oor
De kans op een ontsteking is groter, en een ontstoken helix wil je ECHT niet.
Doe maar gewoon laten piercen, is maar 30 euro oid.
Ik had er twee tegelijk laten doen, en dat is ontstoken. Zo’n drama is dat nou ook weer niet, maar je moet het dus écht goed schoonhouden. Verder zou ik voor piercen gaan, is beter voor je oor en het scheelt niks in pijn.
Loop je liever kans op een bloemkooloor en allerlei operaties die tons of money gaan kosten? Dan zou ik liever 45 euro ofzo betalen…
En schieten mag niet.
Ja maar ik bedoelde eigenlijk meer het risico op ernstig ontstoken oren. Bloemkooloren en rotten enzo x] Beetje dramatisch misschien, maar de kans is groter als je het laat schieten.
dankje voor al jullie hulp!
ik laat em gewoon piercen nu dus (A)
gooooedzo =D