Helix Piercing.

Hallo iedereen.
Ik heb een vraag over mijn helix piercing. Ik heb deze 14 juli, de dag na mijn verjaardag in mijn rechteroor laten piercen. Ik heb hem nu ongeveer 5 en een halve week. Maar ik heb een enorm dringende vraag. Wij (mijn familie en ik) gaan morgen een gezellig dagje naar Moviepark maar ik vroeg mij af of het slim is om mijn piercing één dagje uit te laten i.v.m die veiligheidsbeugels die aan sommige attracties zijn waar je wel eens je hoofd tegen kan stoten, aangezien ik heel klein ben en mijn hoofd wel eens zou kunnen stoten daaraan. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb verder geen last van ontstekingen gehad of zwellingen. Alvast bedankt voor diegene die mij hier een antwoord op kan geven!

Groetjes
Daniek. :kissing:

Er is een speciaal piercing topic maar om even antwoord te geven op je vraag. Nee, t is niet slim om je piercing lang uit te laten want hij groeit heel snel dicht en JA, t doet ontzettend veel pijn als je ergens tegenaan stoot. Ik zou je oor voor een korte tijd afplakken. You’re welcome.

Je moet hem er echt niet uithalen, dat groeit veel te snel dicht en het kan dan ontstoken raken. Als je bang bent dat er iets gebeurt, kan je het afplakken, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er echt iets mis zal gaan. Ik had in ieder geval nergens last van bij mijn helix.

Ik zou gewoon heeeel goed oppassen dat je je hoofd niet stoot, maar je moet hem vooral niet uitdoen

Niet uitdoen, moet niet voor niets zolang genezen. Even afplakken als je denkt dat het nodig is. Ik heb er zelf ook nog niet lang een, maar kan niet echt zeggen dat het zo’n pijn doet als ik ergens tegenaan stoot ofzo.