helix piercen toch beter dan schieten?

Ik hb een tijdje geleden m’n helix laten piercen. ik hoorde dat schieten verboden was hoewel ik wel veel mensen ken die het toch hebben laten schieten had ik dit toch moeten doen of is het piercen toch beter?? ik heb 40 euro betaald voor het piercen en iedereen vindt dat best duur en praat mij een schuldgevoel aan wat vinden jullie??

duuuh piercen is 10398539583 keer beter dan schieten. als je het laat piercen word het (in ieder geval, zo zou het moeten) zorgvuldig en schoon gedaan. als je het laat schieten, moet dat met zo’n pistooltje, wat moeilijk schoon te maken is en je daardoor sneller kans heb op infecties e.d. het is je geld gewoon waard hoor, geen schuldgevoel aanpraten. oh en wat je trouwens ook niet moet doen, is sterilon er op pleuren, want sterilon is best sterk, en je piercing is als het ware gewoon een open wond, daar moet je geen troep op gooien. dat zeggen ze als ze het laten schieten wel altijd, maarja, niet doen.

Piercen is echt beter.
Als je het laat schieten kan dat stukje kraakbeen dat los schiet in je oor gaan ontsteken en dat soort nasty shit.

laat maar zeure die mense…
piercen is beter, laat hun maar met prut oren lopen :relieved:

piercen is beter, en ik was 45 kwijt dus dont worry:P

kraakbeenpiercings schieten is toch ook verboden sinds een tijdje ?

Ja is verboden! Ik heb ook ¤40 betaald.
Heb hem ook al is laten schieten, daar is echt alleen maar gedoe mee.
Nu helemaal niks geen last mee