Helft van m'n wimpers weg; groeien ze terug?

Hee meiden,

Ik kom net terug van m’n werk. Onder het werken was ik aan het dweilen, totdat ik bijna uitgleed (ik kon me nog net vastgrijpen), en toen kreeg ik de dweil in m’n oog. Toen ik in mijn ogen wreef, was de helft van de wimpers van mijn rechteroog uitgevallen! Het ziet er echt niet uit, er zit een heel groot gat tussen mijn wimpers.

Nu mijn vraag, groeien deze wel weer terug? Het ziet er echt niet uit en ik baal echt als ze niet terugkomen, want ik had hele mooie lange wimpers.

Alvast bedankt!

Aaaww.

Ja ze groeien weer terug.

Pfoeh, gelukkig! Ik zat 'm echt te stressen. Dat word een tijdje geen mascara dragen, maar alleen eyeliner.

yes ze groeien nog terug, je moet wel heel erg veel geduld hebben!

handig om een tijdje nepwimpers te dragen denk ik:P

Niet altijd, bij sommige mensen komen die haartjes niet meer terug. Maar dat is afwachten. Wel stom zeg :no_good_woman:
Maar volgensmij heb je tegenwoordig ook wimpertransplanties dus dat zou eventueel ook nog een optie zijn, als het echt nodig is dan.

Mm dat verhaal van superdust betwijfel ik, want als je wimpers natuurlijk uitvallen dan groeien ze ook terug. Anders heeft de helft van de wereld geen wimpers meer :stuck_out_tongue:

Maar er zijn ook heel veel mensen die een deel van hun wimpers of ander lichaamshaar voorgoed kwijt zijn. Het verschilt per persoon, bij de een zal het keer op keer terugkomen en bij de ander is het binnen één keer voorgoed verdwenen. Kijk maar naar vrouwen die heel vaak hun wenkbrauwen hebben geëpileerd.

Ja inderdaad. Je schijnt haarpunten aan je oude wimpers te kunnen branden en dan heb je hele lange wimpers. :grinning:

@^
krijg je dan niet last van gespleten haarpuntwimpers?
ja sorry, maar ik probeer het me even voor te stellen haha. $

mij vriendse wimpers van 1 oog trok ze er helemaal af met de wimperkruller(ze wist niet hoe het werkte), waarna ze elke dag nepwimpers droeg, ze zijn allemaal terug gegroeid. dus ja ze groeien naar hun eigen lengte

Ja ze groeien gewoon terug. Vroeger trok ik altijd wimpers uit (weet ook niet waarom… vond ik leuk ofzo) maar ze zijn allemaal weer aan het teruggroeien.

Haha dit komt me allemaal zo bekend voor. Duurde wel een tijd voor ze weer helemaal terug waren :frowning_face:

ja ze groeien wel terug, maar wel sloom

hahah dat deed ik ook plus ook nog mijn wenkbrauw haren daar zie je het nou nogsteeds van, maar langzaam worden me wenkbrauwen weer wat dikker. Ze gaan wel elke kant opstaan omdat ze nu nog klein zijn soort stekeltjes eigenlijk hahah

Au! Ik heb ook wel eens een stok in m’n oog gehad, zo pijnlijk. Maarehm, ze groeien terug ja (:

Ik ben ook heel stuk van mijn wimpers kwijt. Is nu een maandje geleden en er is pas een kort haartje terug. Gaat denk ik dus nog heel lang duren haha.

anders kun je misschien nepwimpers dragen als je er heel erg mee zit? Is wel duur om voor iedere dag nepwimpers te kopen maar misschien voor feestjes ofzo.

Ik doe nu alleen eyeliner op en heel veel mensen was het zo op het eerste gezicht nog niet eens opgevallen, gelukkig maar haha!

Thanks voor de reacties!

mag ik een foto zien als ik zo kut mag zijn :stuck_out_tongue: