Helemaal zelf een agenda maken?

Hallo!

Ik wil graag voor volgend schooljaar helemaal zelf een agenda maken, met Word, haha. Niet met Albelli ofzo, ik wil namelijk het helemaal maken zoals ik het wil.

Maar nu mijn vraag: Als ik hem klaar heb wil ik hem graag laten inbinden bij een drukkerij, weet iemand op welke manieren dit dan kan en hoe duur het ongeveer is? En heeft iemand dit ooit al een keer gedaan?

Liefs,

Ik heb geen idee. Maar succes.
Zie dit maar als een upje, haha.

mijn vader doet dit wel eens op zijn werk met zo’n appartaatje, maar volgens mij is dat niet zo heel sterk. maar dat ligt er misschien maar aan of je ijzer of plastic pakt :wink:
succes, en een leuk idee!

googlen?

Is volgens mij wel heel veel werk om te maken, of niet?

Succes! :slightly_smiling_face:

Inbinden is niet zo duur geloof ik !

Mn vriendin had het gedaan voor haar PWS denk niet dat het duurder dan 5 euro is.

inbinden kan bij ons op school gratis xd

Bedankt voor de reacties! Ik had inderdaad op google al even gezocht, maar kon het niet vinden. En inbinden is niet zo duur voor een paar pagina’s, maar voor een hele agenda is het nogal dik en denk ook niet dat dat zo stevig is dan!

volgens mij is het ook niet zo sterk
ik had voor dit jaar een agenda gemaakt met foto’s enz. bij de kruitvat of wil je egt perse helemaal zelfmaken?

ik koop meestal een agenda bij de hema… zo’n ringband ding… prop er foto’s in maak een voorkant en bombadeer dat ding met plaatjes… maar je kunt ook zefl bij kruitvat/hema een agenda laten maken… bij hema was dat best duur nog geloof ik 21,00 ofzoo (vind ik duur voor een agenda) maar jhaa… weet niet precies… suc6

Ik had dit schooljaar met fotofabriek zelf een agenda gemaakt. Dan krijg je er een programmatje bij waarmee je ook zelf alles kunt veranderen! Dat papier is ook wel wat dikker en al (:

Ik laat mijn verslagen altijd inbinden voor 1,80 bij een copyshop.

Super bedankt!! Deze is echt leuk, omdat je zelf ook nog alles kan aanpassen! :grin:

upje voor jou vorig jaar zou ik het ook maken maar ik had te weinig tijd en ik was super lui :slightly_smiling_face:
veel succes wel foto’s plaatsen als het helemaal klaar is hee :slightly_smiling_face:

Handig!! :grinning: