helemaal verven of alleen highlights

hee,

ik twijfel dus zeg maar tussen alleen highlights in me haar of gelijk alles verven,
van mezelf had ik altijd lichtblond haar, dat is na de tijd meer donkerblond geworden (vooral boven op, het lijkt net of ik uitgroei heb terwijl ik nog nooit me haar heb geverfd) het ziet er nu een beetje raar uit. en ik dacht dat het voor de zomer wel leuk is om het weer lichtblond te maken ^^
maar zal ik dan verven of gewoon highlights erdoorheen?

Ik heb zelf blond haar, en had mijn haar bruin geverfd (volgens de verkoopster uitwasbaar) wat het dus achteraf niet was. Ben naar de kapper gegaan en highlights genomen (kon kiezen uit dikke of dunne, heb dunne genomen) en het is nu meteen een paar tinten lichter! Als je wil kun je het daarna nog een keer highlighten zodat het nog lichter wordt, vind dit wel een goede oplossing.

Dus ik zeg highlights :slightly_smiling_face:

Ik zou highlights doen, krijg je een veel natuurlijker effect van! Is ook minder lelijk met uitgroei die je krijgt (:

highlights!
dat ziet er mooi natuurlijk uit, je ziet het niet als het uitgroeit en als je het verft wordt het superdroog & het kan heel anders uitpakken als je het zelf verft… ik had bruin haar, ik wilde het lichtbruin/donkerblond en toen werd het oranje! en het duurt zeker een jaar voordat het eruit is als je het verft ):