Helemaal verliefd op..

het is geen jas, maar een vest he.
iemand op school, heeft die blauw met groen en paars, en heeft altijd in de klas aan. Hij is wel heel leuk :grinning:

Ik vind hem niet zo mooi.

is-dit-leuk topic. maar ik heb persoonlijk een hekel aan die jassen/vesten, dus ik zou het niet doen. :grinning:

Ik vind hem zelf vrij ordinair, maar dat ligt aan de kleuren in combinatie met de stof. En de mensen die ze dragen in mijn stad/dorp zijn ordinair, daar kan het ook aan liggen haha.

Ik zou hem niet eens dragen mocht ik hem gratis krijgen, dus nee.

Ik vind hem lelijk, sorry.
Maar voor een Adidas jas valt die prijs wel mee.

Hé die had een meisje in mijn klas ook vandaag aan !
En ik zou het niet doen voor die prijs want ik denk dat je hem na een tijdje ook zat bent. Aangezien de kleuren.

Ik vind het geen mooie kleuren, ik zou hem niet kopen.

Ik vind hem wel leuk, maar zou hem niet snel kopen tenzij hij in de aanbieding is lol :stuck_out_tongue:

zou het niet doenn.

Als jij hem mooi vindt, waarom niet? Ik denk inderdaad niet dat je hem ergens goedkoper zult vinden.

Ik vind hem wel stoer.

jawel tis wel een jas, staat ook op de site

Ik zou hem nog niet willen hebben als ik er geld voor kreeg.
Maar je moet het zelf weten, natuurlijk :kissing:

Sorry, ik vind hem echt lelijk en zou hem zeker niet voor die prijs kopen, maar als jij hem mooi vindt moet je het doen.

Ben er ook niet weg van, maar dit is geen mening-topic natuurlijk. Als jij m heel leuk vindt, is 70 euro nog wel een bedrag waarvoor je iets waar je weg van bent een keer kan kopen :stuck_out_tongue: K zou m gewoon kopen dus…

Adidas vesten zijn altijd zo duur. Ik zou hem niet kopen. Niet omdat het duur is,maar ik vind hem niet zo mooi.

hij die is van de men atwork had ik laatst gezien daar vlakbij sneek voor 25,-hij was in de aanbieding!