Helemaal verkeerd dit...

Heee meiden!
laat ik maar gelijk beginnen;
Ik had laatst met mijn ex afgesproken als ‘vrienden’. Hij heeft alleen nu een vriendin en je raad het al we deden meer dan alleen kletsen. Ik voel me wel schuldig tegenover die vriendin maar vond het ook wel weer heel fijn. Hij is nu van plan het uit te maken met haar, hij vind haar eigenlijk helemaal niet leuk. Maar ik weet niet of dat wel de beste optie is want dan verwacht hij natuurlijk dat ik met hem neem, terwijl een half jaar geleden ik het had uitgemaakt omdat het me begon te vervelen, we gingen nooit samen uit en alleen telkens bij ons afspreken. Dus pff moet ik doorgaan met hem of hem gewoon laten gaan? Ik weet wel dat hij me weer echt leuk vindt en dus het is allemaal erg lastig.
Dankjewel voor je begrip!

xoxo

het belangrijkste is, vind jij hem nog zo leuk dat je het weer wilt proberen?
en zo ja, dan eerst maar eens wachten of hij het wel echt uitmaakt, sommige jongens zeggen dat ze het doen maar doen het niet en daardoor zit je te wachten.

verder, verkeerd forum:D

volg je hart

dom dat verkeerde forum!
Maar ja ik vind hem onwijs knap, lief leuk en aardig. Maar ik twijfel dus of ik daarvoor moet gaan want ik heb het al eerder geprobeerd

eerst maar afwachten of hij het echt uitmaakt lijk mij,

Het lijkt wel normaal geworden dat mensen met andermans vriend/vriendin gaan lopen rotzooien.
Waar gaat het heen met de wereld…

zeg gewoon tegen hem waarom je het hebt uitgemaakt de vorige keer, dan kunnen jullie er samen wat aan veranderen (samen uitgaan etc.) als hij dat niks wil veranderen dan gaat hij je waarschijnlijk snel weer vervelen en zou ik er niet aan beginnen…

Ja ik zou dit dus nooit doen, maar wij hebben gewoon een soort aantrekkings kracht op elkaar

Ja inderdaad ik denk dat ik hier maar aan begin, en eerst even afwachten of hij het echt uitmaakt :wink: ook al weet ik dat dat binnenkort gaat gebeuren

Nouen.

Exactly.

Ik zou er niet aan beginnen. Hij is bezet, en ik zou niet wachten tot hij het uitmaakt met zijn vriendin. En ik denk maar zo: hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf…

Is het bij jou gebeurd dan? Andersom lijkt het me wel echt naar! Nou ja we hadden een tijdje geleden ook afgesproken en toen wilde hij me zoenen maar heb ik het niet gedaan. Niet dat het goed te praten is

Ja, samen met BFF’s die er met je vriendje vandoor gaan… :expressionless:
Ex of geen ex - van bezette jongens hoor je gewoon af te blijven en al zeker als je hem daarmee valse hoop geeft.
Ik heb medelijden met zijn vriendin, het zal je maar gebeuren.

Daar heb je ook een punt! Hmm maar ik weet het nog steeds niet helemaal zeker… Mooi gezegd :slightly_smiling_face:

Ik heb dit ooit op het forum zien staan, en dat blijft me altijd bij:

“Een ex is niet voor niets een ex!”

.

Ik zou hem laten gaan
ik ben ook een 2 de keer gwst met men ex
en de vroegere problemen komen weer terug
:s

Ik zou ermee stoppen
Zeker omdat meneer al een vriendin heeft (én ook al is het je ex waarmee je ‘‘lief en leed’’ hebt gedeelt). Focus je op andere leuke boys, en wie weet…

Het gevoel was nu fijn, omdat het zo bekend was voor je. Maar vind je hem echt nog leuk? Want zoenen is iets anders dan daadwerkelijk een relatie. Die dingen die je aan hem verveelde en irriteerde zijn waarschijnlijk niet anders geworden. In het begin lijkt het weer fijn maar je komt waarschijnlijk weer in dezelfde sleur. Je kan met elkaar praten, waarom het mis is gegaan en probeer het dan opnieuw. Oh, en doe het niet uit medelijden.