helemaal kapot...

Enige wat ik kan zeggen is dat je eens rustig de tijd moet nemen om ALLES goed uit te praten. Belangrijkste is rustig blijven, en uitleggen hoe je je voelt en ook hem alles laten vertellen. Laat hem even rustig worden en probeer dan af te spreken om met hem te praten, via de telefoon werkt niet…

Succes :slightly_smiling_face:

Je kwelt jezelf heel erg hiermee. Kop op! Je laat je toch niet zo behandelen door een jongen!?
Je bent meer waard dan dat. Ik denk dat je wel weet wat je te doen staat.

Dit.
Ik snap verliefd zijn, je geeft gewoon heel erg om hem, maar je moet je leven en gevoelens niet laten draaien om hem.

Je moet gewoon nog voor jezelf leren opkomen want aan je schrijftaal is te zien dat je nog erg jong bent. Ik heb mezelf vroeger ook als stront latrn behandelen, maar daar leer je uiteindelijk alleen maar van en je zal er alleen maar sterker door worden.

Hey echt vervelend voor je, ik zou het uitmaken. Maar ik snap dat dat heel moeilijk kan zijn als je echt van hem houdt. Succes! :sob::muscle: maak je vooral geen zorgen

nja ik ben 16, is dat nog erg jong?haha.
maar ik weet dat hij heel erg van mij houd, hij huilt er zelf ook om maar uitmaken vind ik ook te ver gaan…
maar inderdaad ik wil me zo ook niet laten behandelen, maar hij begrijpt het gewoon echt niet en wilt het ook niet begrijpen…
en het is zo moeilijk om niet tegen hem te praten, maar tot nu toe heb ik het volgehouden.

pff voel me vreselijk maar bedankt voor jullie reacties,
maar vinden jullie dat ik het echt moet uitmaken?

^ Ik snap dat het niet makkelijk is van ‘hoppa uitmaken’ met iemand waar je zo vertrouwd mee bent.
Maar, voor nu zou ik even wachten tot hij eens contact op neemt en dan goed praten.

Hij moet ook eens beseffen dat hij je niet zo kan behandelen!

Het klinkt alsof hij net zo lang doorgaat met klieren en afstand nemen totdat jij de knoop doorhakt en bij hem weg gaat…

Dit zegt naar mijn mening al genoeg.

Ondertussen heeft hij nogsteeds niks gezegd, valt me heel zwaar dit

Beginpost weg …

-

Waarom up je dit als je beginpost weg is?

Kap daar eens mee of zet je beginpost terug.