Helemaal in love, maar weet niet of het wederzijds is?

Nou.
Ik ben dus echt helemaal in love, maar ik weet niet of hij mij ook leuk vindt.
Hoe moet je daarachter komen zonder je vriendinnen te gebruiken (vind ik zo flauw:D) en zonder dat je helemaal voor gek staat als hij nee zegt?
Ik kende hem al van mijn basisschool, maar hij zit een jaar hoger dan ik, dus dat staat wel heel erg dom als hij nee zou zeggen…

Hoe zijn jullie ‘gevraagd’ ?
Ik ben namelijk al mijn hele leven vriendjesloos en ik weet niet hoe ik het moet vragen:$

Alvast bedankt!

tsja, ik heb zelfde probleem altyd,
ik zou eerst zorgen dat je hem op msn hebt ofzo dat praat makkelijker, mja sommige jongens kunnen nogal bot reageren zonder dat ze het zo bedoelen, maar meestal kan je wel merken of hy ook interesse in jou heeft… en je kan natuurlijk zijn nummer vragen en dan gaan smsen met hem, of begin gewoon een gesprekje in het echt als je hem bijv ergens tegenkomt, gewoon een heel normaal gesprekje en dan gewoon es een keertje vragen van; wat vind je van me? ’ of zeg dat je hem wel een leuke jongen vind.
tsja verder kan ik je ook niet echt helpen. xd heb niet veel ervaring namelijk.
succes. :wink:

X

Ik heb zo’n gevoel dat ik ongeveer precies hetzelfde probleem heb, alleen die kerel ken ik ook al me hele leven en is een vriend van me broer :S

same here,
alleen de mijne woont 150 km verderop…

euhmm… ja eerst msn
dan sms (hoe kan je normaal zijn nummer vragen, zonder het echt expliciet te vragen?)

good luck;)

Ik zou inderdaad zoals missbabbeltje zegt eerst gewoon met hem praten op msn. En niet meteen vragen: vind je me leuk? Dus eerst een normaal gesprek hebben met elkaar en dan kan je het later altijd vragen en ondertussen misschien een heel klein beetje flirten!

keb hetzelfde! msn offcorse, mobiel nmmr kweet niej hoe je dat kan vrage, maar op msn zou ik het zeker probere maar als hij nee zegt een smoesje bedenke wrm je het hebt gevraagd zonder er bij voorschut te staan, of zegge van zeg het please tegen niemand! anders… en dan iets verzinne…
naja…
ik ga hetzelf ook probere dus… ik hoop dat we beide succes hebbe!!
xxx

Ik heb ook zo’n probleem, ik heb msn, mobiel nummer enz. maar durf het niet, een vriendin zegt dat ik het gewoon moet proberen maar ik durf het echt niet, al helemaal niet omdat er 3 jaar leeftijds verschil is. Wat moet ik doen?? :no_good_woman:

Heb ik ook!
alleen ik heb zn msn en hyves enzo…
En ik heb zn nummer (op msn) gevraagd!
En hij wou mijne ook,
en hij schrijft weleens xx en hij heeft een foto op hyves gerespecteerd enzoo…
En hij vroeg een keer -per sms- of ik langs zo’n gebouw kwam want dan zagen we elkaar daar schreef ie!
maar ik weet niet of hij mij leuk vindt :blush:
hoe weet ik dat nou??

x

Ik heb hetzelfde probleem ><

Heee! Snap je helemaal. Je kunt als je 'm eenmaal op msn hebt, zeggen; ik vind jou heel erg leuk, vind jij mij ook leuk? En als ie ja zegt dan ben je blij en als ie zegt; uhmm… ja hoor… maar heb vriendin… ofzo dan moet je zeggen; ohh sorry! was ff naar de wc! Oh… Dat doet mijn broertje nou altijd!:S Sorry…:blush:

hehe :smiling_imp:

Goodluck! =D

xoxo

ik heb precies hetzelfde!
ik ben echt helemaal verliefd maar hoe het met hem zit… idk!
hij kwam wel gisteravond naar me toe om half 11 's avonds :grinning:
volgens vriendinnen moet dat toch wat betekenen…

en oja, hij is 17 en ik ben 14.

hij had mij verteld dat hij een soort van stalker had xd.
toen zei ik: goh, geef je nummer dan maar, kan ik je ook stalken :d

hij had me alleen wel door, zegt ie: ja, zo had ik het ook gevraagd

hahaahah xd

jaa weet ik die is zooo bekend…
maar dat vind ik ook weer zo lullig om over msn te doen, en hij is noooit online, omdat zn computer daar raar van doet ofzo…

Hmm… Ik heb precies hetzelfde :frowning_face:
Dus kan je ook niet helpen!

Jongens zijn echt wazige personen

jaa hea :anguished:?
maar ik blijf maar even rond dit topic hangen tot ik een antwoord heb - iig tot ik maar een x moet gaan slapen.

1. Als jij ergens moeite mee hebt staat hij in no-time voor jou klaar.
  2. Tegen jou durft 'ie veel meer als bij andere, of juist veel minder (uit verlegenheid).
  3. Hij toont interesse in je.
  4. Hij wilt je imponeren bijv. met sporten of iets waar hij goed in is.
  5. Op MSN kunnen jullie goede gesprekken voeren.
  6. Op feesten danst hij met je en zoekt hij veel oogcontact met je.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Praat op msn met 'm, en zeg dat je je mobiel kwijt bent, en of hij 'm even wil bellen, ghehe… En dan zegt ie: ik heb je nummer niet, en dan geef je hem je nummer, en dan zie je dus zijn nummer omdat hij jou belt. En dan stuur je een smsje terug van 'Bedankt! Ik heb ‘m gevonden!’

Bedankt!
Veel van die dingen doet ie wel, maar in real life spreek ik hem niet zo vaak, dus jaa.
@ tessss: maar je kan toch ook met je huistelefoon je mobiele telefoon bellen? Zo achterlijk zijn jongens toch niet dat ze dat niet doorhebben :anguished:?
Noujaaa, goede tips!
Ik gaa slapen, doegg.

sommige mensen hebben serieus geen huistelefoon :stuck_out_tongue:.