Helemaal in de knoop

Al voor een hele lange tijd ben ik bevriend met een jongen en enkele maanden geleden had ik hem vertelde dat ik op hem verliefd was en een weekje daarna zei hij dat hij hetzelfde voelde. Daarna een week later kregen we ruzie en beweerde hij dat hij dat nooit had gezegt en dat hij trouwens op een ander meisje viel. Na die ruzie hadden we een weekje geen contact meer, maar na die week verontschuldigde hij zich voor zijn gedrag en was alles oke. Dan verstreken er weer enkele weken tot 2 weken geleden, dan stuurde hij weer dat hij verliefd was op een meisje dat hem niet meer zag staan, omdat ze nu met andere jongens omgaat. Soms denk ik dat het over mij gaat, gewoon omdat ik hem even heb laten vallen voor andere jongens, maar ergens denk ik ook niet. Ergens denk ik niet dat ik dat meisje ben. Nu stuurde hij enkele dagen geleden weer smsjes, maar de dagen daarna was ik opeens degene die elke keer iets moest sturen en dat werd ik beu. Dus nu heb ik hem 3 dagen genegeerd (gewoon geen smsjes gestuurt) En uit zichzelf heeft hij ook niets meer gestuurt. Nu heb ik vandaag om 8 uur s’morgens nog maar een smsje gestuurt, maar hij antwoordt er niet op, maar ik heb zo’n zware crush op hem. Ik wil hem zo graag duidelijk maken dat ik op hem verliefd ben, ook al is het niet wederzijds. Ik kan er gewoon om huilen. Ik mis hem zo hard. Hij is gewoon mijn beste vriend en ik weet dan velen van jullie wel zouden zeggen van “stuur niet naar die jongen dat je van hem houdt, dat breekt jou hart alleen maar” Want ik wil het vertellen. Ik ben het gewoon kotsbeu de hele tijd dat gevoel van verlangen, verdriet, onzekerheid. Dus wat zouden jullie in mijn plaats naar hem sturen?

als ik jou was zou ik een smsje sturen met daarin dat je de hele tijd aan hem denkt en dat je het heel rot vind wat er allemaal is gebeurd…

Kijk vanavond even aan of die uit zichzelf gelukkig nieuwjaar stuurt. En anders doe jij dat en zet je er in dat je vervelend vind wat er is gebeurd en dat je maar aan em blijft denken, net wat weyy ook zegt.

Ten eerste, ik vind het een hele vervelende situatie voor je nu. Ik weet hoe het is als je zó verliefd bent op een jongen, maar hij je ziet misschien wel of niet niet staan.
Misschien antwoordt hij niet op je smsjes omdat jij ook niet op die van hem antwoordde, uit boosheid dus? Ik weet niet precies wat je kunt sturen naar hem, maar je zou misschien kunnen vragen hoe het meisje heet waar hij zo verliefd op is. Het zou trouwens heel goed kunnen dat het om jou gaat. De aanwijzingen zijn er! Ik zou, als het kan, even wachten tot je hem weer ziet, en persoonlijk zeggen wat je van hem vindt. Als je dat niet durft, of als je niet zo lang kunt wachten zou ik een brief naar hem schrijven met jouw gevoelens.

Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt gehad, misschien heb ik wel helemaal de verkeerde tips gegeven… Nouja, veel succes in ieder geval!! xxxx

Oja, de tips van weyy en aikidomeid zijn trouwens ook supergoed!
xx

Haha, thnx jullie meiden :slightly_smiling_face:

Niet om lullig te doen maar het klinkt een beetje alsof hij weer bij jou komt
wanneer dat meisje hem niet wilt.
ik denk dat je beter je energie in een jongen kan steken die echt voor jou gaat.

Ik zou ook gewoon nog eens zeggen wat je van hem vinden en wat je voor hem voelt.
En dat je wilt weten hoe het zit.
Maar ik zou het wel face to face doen.
succes meid xx