sorry de titel klinkt een beetje dramatisch maar zo voel ik me eigenlijk wel.
er is de afgelopen maanden ontzettend veel gebeurd wat me heel diep heeft geraakt.
om een lang verhaal kort te maken was ik een tijdje depressief nadat mijn opa overleed en mijn vriendin vermist raakte, daar kwam ook nog eens bij dat mijn vriendje waarmee ik inmiddels 10 maanden samen mee was het met kerst uitmaakte en een week later ervandoor ging met mijn (voormalige) beste vriendin…
ik ben zo erg in de war. ik heb mn haar afgeknipt en van bruin naar donkerrood geverfd, ik ben gaan roken en soms een beetje drinken, ik heb ruzie met mn ouders, mn vriendinnen laten me in de steek, in elke zin die ik zeg komt wel ‘kanker’ voor, ik haal alleen nog maar slechte punten en moet blijven zitten.
dit wil ik natuurlijk allemaal helemaal niet en ik heb spijt van veel dingen maar ik weet niet wat ik moet doen. het voelt alsof ik verdwaald ben in mn lichaam en mezelf weer moet terug vinden maar ik heb geen idee hoe…
sorry als dit heel aanstellerig klinkt (bedoe ik niet zo) en ik wil ook graag jullie eerlijke mening en tips horen.
bedankt !