helemaaaaal verliefd !!

[i]heeee.

Ik ken al een hele poos een leukerd ! en nu ben ik dus helemaal verliefd op hem geworden.
en laatst hadden we feest en toen had ik met hem gezoend !
jullie denken,
wat is nu het probleem ?
dat is dus: hij is 30
& ik ben 17,
bijna 18.
en hij heeft een vriendin.
Dus 2 problemen.
Maar ik ben zo verliefd op hem dat ik daar niet echt meer aan denk !
maar hij vind het helemaal niet erg dat hij met mij zoent terwijl hij een vriendin heeft. Hij wil zelf wel verder gaan dan zoenen, en opzich wil ik dat ook wel.
maar ik ben nu op vakantie en ik mis hem zo erg !
Wat moet ik doen ?
Want er zit zoveel jaar tussen en hij heeft een vriendin.,
Maar ik vind hem zo leuk, dat me dat helemaal niet eens boeit !

bedankt voor 't lezen<3

xx’[/i]

Het boeit je niet dat je in een relatie stookt? en dat hij het helemaal niet erg vind om vreemd te gaan?

Mijn advies, blijf weg van hem…

what he does to her, he will probably also do that to you if you are going to be with him someday…

De leeftijd is iets waar ik nu niet op ga ingaan aangezien hij een vriendin heeft en dat het voor jou duidelijk zou moeten zijn dat je hem moet vergeten

1. hij bedriegt zijn vriendin en zo’n kerel wil je niet
  2. vrouwen moeten leren elkaar dit soort dingen niet aan te doen
  3. hij wil obviously alleen maar seks of wat stoeien met een jonger meisje, maar zal nooit wat serieus met jou beginnen

gatverdamme, een vent van 30? whatthehell?
kappen, er zijn veel leukere jongere gasten, desnoods van 23;’)

als hij ‘vreemgaat’ mét jou, zal hij in een eventuele relatie mét jou, óók vreemdgaan, en dan niet mét jou…

Indd!

aaaah wat erg, maar joehoe, meid, hij wil je waarschijnlijk alleen maar voor de seks en voor de leuk.

en jij bent verliefd.

da’s iets anders.

+1.

Ahja, soms al tijdens de 30ger jaren begint de drang voor een jonge stoot al bij mannekes. Ze verlaten of gaan vreemd, hoe mooi en goed hun relatie ook kan wezen. Voor hem prachtig, maar voor jou iets minder. Hoe leuk en gaaf de verliefdheid ook is, en hoe hell het is en hoe pijn het doet als jij hem moet loslaten. Het is echt… blah wat klinkt dit moederlijk… beter voor je. Kijk 30gers zijn knap vaak dus dat kan ik me goed voorstellen:P

hij is 30 en heeft een vriendin. hij is bezet. sucks dat je verliefd bent, daar kom je echt wel overheen.

denk net hetzelfde… hoe moet je in godsnaam iemand vertrouwen als hij al vreemdgaat met jou?

ik haaaat mensen die vreemd gaan. Weetje hoe zielig dat voor zn vriendin is? Ze zal kapot zijn als ze erachter komt. Oke niet helemaal jou schuld, maar je weet dat hij een vriendin heeft.
En ja over de leeftijd kan je niet veel zeggen als buitenstaander. Maar aangezien hij een vriendin heeft denk ik dat hij het gewoon leuk vind om met een jonger meisje bezig te zijn.
En met hem verder gaan vind ik al helemaal fout!
Denk aub aan zn vriendin!!! Die denkt dat ze samen wat aan het opbouwen zijn, terwijl hij lekker vreemd gaat.
Believe me what he does to her he can do to you. Man DONT change for girls…echt niet

het is echt een loser, let him go

wat iedereen zegt!!
ik zit niet over de leeftijd in ofzo, heb ik totaal geen problemen mee.
maar deze man is probably niet eens verliefd op jou. En dat vreemdgaan is Not done!! hoe zou jij je voelen als 30 jarige vrouw, wanneer je vriend vreemdgaat met een meisje van 17?

true!

het leeftijdsverschil maakt nooit zo heel veel uit, maar dat hij vreemd gaat wel. als hij dat nu al doet, doet hij dat vast ook als jullie een relatie hebben. ik zou hem dus laten gaan. :wink:

niet tussen een relatie stoken zou jij anders om ook niet leuk vinden als hij zo gemeen is en zijn vriendin zo te behandelen doet die dat vast en zeker bij jou!
zoek verder dan je neus lang is meer visse in de zeee haha suc6

Eerst al iemand van 33, nu weer 30.
Zoek toch iemand van je eigen leeftijd.

Wat open jij toch vreemde topics. :’)

Catch!
Hij heeft een leuk jong meisje aan de haak geslagen. Zij trapt er mooi in en hij kan doen wat hij wil, want ja waarom niet, ze wilt toch zelf verder.

Caught!
Hmm het was leuk geweest. Af en toe een jong scharrel, maar hij moet natuurlijk niet te lang blijven hangen want daar krijgt hij alleen maar problemen van. Dus nu weer terug naar zijn lieftallige vrouw.

^
Dit is meteen waar ik aan dacht toen ik je verhaal las. Dat jullie hebben gezoend is al vet verkeerd. Je moet inzien dat hij een volwassen man is van in de 30 en dat hij een vrouw heeft thuis
Inderdaad , het leeftijdsverschil is nog wel het minste probleem, maar HIJ HEEFT EEN VROUW!! Denk je dat hij oprecht verliefd op je is en dat hij bereid is alles voor jou op te geven.

Denk maar eens goed na meid

Ik zou hem proberen te vergeten. Misschien makkelijker gezegt dan gedaan, maar je stookt wel in andermans relatie…
Wat zou jij er van vinden als iemand dat bij jou zou doen?
Hij gaat nu al vreemd en wil zelfs verder, respectloos tegenover zn vriendin en je kan er vanuit gaan dat áls jij wat met hem hebt dat hij precies hetzelfde bij jou flikt…
Ik denk trouwens dat dit niet echt serieus is vanaf zijn kant, ik denk dat hij zoiets heeft van even een lekker jong meisje pakken en dan alles weer vergeten.